۱۳۸۷ دی ۳۰, دوشنبه

دو تن از بانوان هوادار آیت الله بروجردی
به دادگاه ویژه روحانیت احضار شدند

مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران
خانمها نرگس غفار زاده و مریم عظیمی از هواداران آیت الله بروجردی حسب احضاریه ای که به دست آنان رسیده است برای صبح روز چهارشنبه دوم بهمن 1387، به دادگاه ویژه روحانیت احضار شدند، در این احضاریه ها علت و نوع جرم اعلام نشده است.
خانم غفار زاده تا کنون 3 نوبت در 8 مرداد 1385، 16 مهر 1385 و 5 آذر 1386بازداشت شده اند. در طی این بازداشتها مامورین مربوطه بسیاری از اموال و کلیه لوازم شخصی وی را با مراجعه به منزل ایشان بصورت غیرقانونی مصادره نموده اند.
خانم مریم عظیمی نیز طی دو نوبت در 16 مهر ماه 1385 و 5 آذر 1386 دارای سابقه بازداشت می باشند.
این دو خانم در بندهای 240 و 209 و بند نسوان زندان اوین، تحت انواع بدرفتاریها و فشارهای بازجوئی قرار داشته اند و در این رهگذر نیز دچار آسیبهای جسمی و روحی گردیدند.

۱۴ نظر:

ناشناس گفت...

این ذلت و خواری رژیم را می رساند که از روی ناچاری قصد دارد با تهدید و بازخواست این زنان، از ازدیاد علاقه مندان به تفکرات آیت الله بروجردی کم نمایند.
نوشین از تهران

Unknown گفت...

با درود بر پیروان آیت الله بروجردی امروز
فریاد آزادیخواهی آیت الله بروجردی فریاد یک تن نیست.بلکه فریاد انسانهای با وجدانیست که حمایت از او را بر خود واجب میدانند نه به خاطر شخص ایشان، بلکه به دلیل دیدگاه و منطقی که درآن همه آزاد آفریده شده اند و حق دارند ازادانه زندگی کنند.

ناشناس گفت...

با سلام و درود بر آیت الله بروجردی و یارانشان
زبونی و فلاکت رژیم پایانی ندارد اینان خود بهتر از هر کس دیگری میدانند که عمر حکومتشان رو به پایان است لذا برای بقای بیشتر دست و پای بیهوده میزنند . واقعاً این چگونه قدرت منطقه ای و به قول خودشان قدرت جهانی است که از زنان نیز ترس و واهمه دارد و وجودشان را نمیتواند تحمل کند و امنیتش با دعا و توسل عده ای به خطر می افتد . این حکومت پوشالی است .
به امید وزش آن نسیم نهایی

ناشناس گفت...

من به عنوان یک زن ایرانی از خواهران خودم میخواهم تا همانند آیت الله بروجردی با شهامت و جسارت از آرمانهای خود دفاع کنند تا حکام ولایت جعلی فقیه بدانند که زنان نیز پابه پای مردان در راه آزادی وطن ثابت قدم و استوارند . موفق و پیروز باشید

ناشناس گفت...

رهگذر-
با درود
دوستان عزیز اینجانب و خانواده ام به نوبه خود از این همه درد و شکنجه ی که آیت الله بروجردی و یارانش و خانواده اش متحمل می شوند احساس همدردی می کنیم و به عرض می رسانم من چند بار رساله آزادی ایشان را خوانده ام و بسیار لذت بردم ،متشکرم

ناشناس گفت...

من همیشه از خودم می پرسم چرا روحانیت از خود گذشتگی را از بروجردی یاد نمی گیرند و طرف ملت را بگیرند به این نتیجه رسیدم که روحانیت ما با دو دست محکم، دنیا را گرفته اند و صاحب مال و امال شده اند و سرمایه خدا را که بشر است فراموش کرده اند به هر حال آفرین به بروجردی که یاران همانند خانم عظیمی و غفار زاده را تربیت کرده است

ناشناس گفت...

من یک جوان ایرانی از برداران زرتشتی شما هستم ؛ خانم ها، عظیمی و غفارزاده ما به مبارزات شما در راه اتحاد ادیان و آزادی دین و اندیشه احترام می گذاریم و از استبداد متنفریم . اندیشه رهبر دینی شما، اندیشه مترقی و صلح طلبانه است و بر هر انسانی با وجدان واجب است حمایت خود را اعلام کند

ناشناس گفت...

نمی دانم مگر جرم این شیر زنان ایرانی چه بوده ؟ دیندار نبودن ؟ حجاب نداشتن ؟ سرقت کرده اند ؟ عجب دورانی شده ؛ بله وقتی فقط می خواهی خدا را بدون حضرات خامنه ای و خمینی بخوانی باید دچار این مشکل بشوی . *خدا، نگهدار این دو خانم عزیز باشد* علوی

ناشناس گفت...

سلام
زنان هیچگاه در این کشور جدی گرفته نشدند و همیشه از حق و حقوق اولیه خود محروم بودند تا آنجا که حتی نمی توانند عقیده ای مخصوص به خود داشته باشند . تا به کی از ما زنان ابزار گونه استفاده میکنید .شما ما را تنها برای آن میخواهید تا سربازان فدایی رهبرتان را تربیت کنیم و برای حفظ حکومت منفور شما سپر انسانی بسازیم . دست شما برای همه مادران ایرانی رو شده ، ما اعتقاد خود را داریم ، ایمان خود را و دیگر بازیچه دست شما نمی شویم . ما حقوق خود را میخواهیم. حق مادر بودن را.الگوی ما بانویی است که در مقابل مخالفین اعتقادیش جانانه در میان در و دیوار جان داد اما تسلیم نشد.

ناشناس گفت...

من به نیابت از خودم به عنوان یک زن ایرانی به شما تبارک الله می گویم و از خداوند خواستارم که همچنان به شما قدرت و نیرویی سماوی در جهت ادامه مبارزه با این دیو صفتان را بدهد دعای خیر مظلومان حافظ شما باد.

ناشناس گفت...

از این خبر بسیار متأثر شدیم. این حکومت از آیت الله بروجردی و هر کسی که با ایشان ارتباط دارد و یا هوادارش باشد، میترسد و میخواهد نابودش کند و برایش اهمیت ندارد که زن باشد یا بچه!

رضا از شیراز

ناشناس گفت...

درود بر این بانوان شیردل که از بسیاری که ادعای مردانگی میکنند استوار ترند از اینکه اینهمه شکنجه علیهشان اعمال میشود و در اثر آن آسیبها و صدمات شدیدی دیده اند ، خیلی ناراحتیم ولی از طرف دیگر اینکه از تهدیدات این جنایتکاران تاریخ نهراسیده اند و همچنان آیت الله بروجردی را حمایت میکنند خیلی خوشحالیم.
از تمامی فعالان حقوق بشر و سازمانها تقاضا داریم که به یاری آنها بشتابند و برای آزادی انها سریعاً اقدام نمایند.
فرزاد و خانواده

ناشناس گفت...

سازمانهای حقوق بشر باید دخالت کنند تا این عزیزان به سرنوشت دیگر یاران زندانی آقای بروجردی گرفتار نشوند

Unknown گفت...

اين رژيم مي پندارد كه با بازداشت و تهديد آزادي خواهان دست از عقايد خود بر مي دارند ولي اينان ياران سيد حسين كاظميني بروجردي هستند كه به فرموده پدرشان حسين(ع) گفتند : مرگ با عزت به از زندگي به ذلت.