۱۳۸۷ دی ۸, یکشنبه

پيام آيت الله سيد حسين كاظميني بروجردي به مناسبت حنوكا عيد مذهبي يهوديان


ما روشنایی را جشن می گیریم، خداوندگار بی همتا منبع انرژی های حیات بخش است و بشر در زندگی خود نیازمند تابش انواری می باشد که از سوی آفریدگار هستی می آید .
هرآنچه که مانع طلوع آفتاب ایزدی می گردد ، موجب فساد و تباهی خواهد بود . یکتا پرستی عامل وحدت اهالی کره زمین می شود . تمامی اقوام و ملل جهان بندگان پروردگار بزرگ می باشند که در پرستش پادشاه گیتی اتحادی گسست ناپذیر دارند و در این همسویی، برادری و بخشندگی انسانها نمایان می شود.
موضع من در قبال ادیان و مذاهب موجود در ممالک مختلف آن است که هر آئین و مکتبی که ما را به مبدا وجود می رساند حق است و کمال آدمی را تضمین می دهد. این روز عزیز و خاطره آمیز پشتوانه محکمی برای دینداری و خداجویی است که باید الگوی همه خداپرستان باشد . ما همواره برای اعتبار توحید و اهتزاز قداستهای آسمانی تلاش کرده ایم و با همه وجودمان هزینه نموده ایم.
شعار من در طول سالها تبلیغ دینی، جذب هرچه بیشتر خلایق به سمت حضرت کبریایی احدیت بوده و با بکارگیری اصول روانشناسی و ابداعات جامعه شناسی و ابتکارات فطرت جویی، سعی در ایجاد اشتعال وجدانی در تعشق باطنی به ولی نعمت دنیا و آخرتمان کرده ام و نتیجه مطلوب و کم نظیری داشته که حرکت عظیم مردمی در تقرب به معنویات و الهیات را  در پی آورده است .
با آرزوی رهایی همه روحانیون زندانی از بندهای شیطانی و مسئلت تفاهم و دوستی تمام پیروان ربوبی
سید حسین کاظمینی بروجردی 

۱ نظر:

ناشناس گفت...

ما جمعي از يهوديان طرفدار صلح و مخالف خشونت حمايت خود را از منادي صلح و محبت و اتحاد اديان،آقاي كاظميني بروجردي اعلام ميكنيم