۱۳۸۷ آذر ۱۶, شنبه

استفاده از گاز اشک آور توسط نیروهای امنیتی در روز دانشجو

خبرنامه امیرکبیر

مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه همدان که از صبح امروز آغاز شد، با حمله نیروهای امنیتی و استفاده از گاز اشک آور به تشنج کشیده شد.
حملات و فشارها بر دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان از هفته گذشته آغاز شد تا از برگزاری مراسم روز دانشجو در روز ۱۶ آذر در این دانشگاه جلوگیری شود. طی هفته گذشته نهادهای امنیتی در همدان با تماس با خانواده های اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان همدان آنان را تهدید می کردند.

ادامه مطلب

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

به خداوند مهربان قسم که دیگر چیزی به نابودی کفار نمانده و اینان با این چنین رفتار وحشیانه ای که نشان دادند معلوم شد که از اول با خدا و دین و فرستادگانش دشمن بوده و هستند و این مهم در رابطه با آیت الله کاظمینی بروجردی صدق می کند و بدانید که خداوند دیگر حاضر به اذیت این بنده خود نیست و هر چه زودتر ظالمان به آل الله را به زانو در خواهد آورد. به امید آن روز

ناشناس گفت...

حکومتی که اساساً معنای تعامل و گفتگو و نقد پذیری را نداند و به آن اعتقادی نداشته باشد باید هم به قشر فرهیخته و با دانش خود وحشیانه حمله کند و چنگ و دندان نشان دهد.

ناشناس گفت...

ارعاب ، تهدید ، خشونت ، زندان ، شکنجه ، آزار خانواده و نزدیکان و . . . همه و همه از ابزار دست وزارت اطلاعات ولایت فقیه است که البته تاریخ مصرف آن رو به اتمام است و این را خود اطلاعاتی ها از همه بهتر می دانند

ناشناس گفت...

این جای تعجب نداره واقعاً دانشجوهای همدانی شانس آوردن که فقط گاز اشک آور نصیبشون شده وگرنه دست عمال رژیم از انواع اسلحه ها و ابزار الات ضرب و شتم و اشاعه امراض مختلف از قبیل گازهای سمی و میکربی که اثراتش ماهها بعد معلوم میشه پره. وقتی حکومت دیکتاتور زبون نقد و گفتگو حالیش نمیشه از این دست اخبار به وفور یافت میشه .

ناشناس گفت...

با عرض سلام به محضر آزادی و دانشجویان مدافع شجره صلح و آزادی باید بگویم که جنایات رژیم بی حد و مرز است و کسی قادر به شمارش این جنایات نیست بطبع باید دانشجویان اندیشمند و آگاه جامعه نسبت به این اعمال غیر انسانی حساس باشند بله دوستان عزیز آیت الله بروجردی در طی 30 سال فعالیت صلح طلبانه خود قشر زیادی از دردمندان دانشگاهی از استاد تا دانشجو را پذیرا بود و از حقوق دانش و علم دفاع میکرد و نیز در زندان بیاد شما هست و ندای شما را می شنود و برای شما ناراحت و محزون است.

ناشناس گفت...

چشم امید ملت به مبارزه دانشجویان و روحانیون حقیقت نگر است در راه مبارزه پیروز باشید

ناشناس گفت...

درود بر آیت الله بروجردی و یارانش
درود بر دانشجویان مبارز
درود بر مبارزان راه آزادی
ننگ بر حکومت دیکتاتور ولایت فقیه

ناشناس گفت...

این حکومت تا به کی میخواهد در حال جنگ و نزاع با ملت خود باشد آیا اینان نمی دانند که عمر حکومتهای ظالم چند صباحی بیشتر نبوده و با رنگ و نیرنگ نمی توان تاریخ را نوشت . آیا اینان سرانجام حکومتهای ظالم و دیکتاتور قبل از خود را در جهان ندیده اند؟ واقعا جای بسی تعجب است!!!

ناشناس گفت...

درود بر مبارزان راه آزادی میهن

ناشناس گفت...

ضعف و زبونی رژیم هر روز به نوعی هویدا میگردد و این هم یک نمونه

Unknown گفت...

با سلام
فضای دانشگاهها سراسر خفقان است
دانشگاهی که من در آن درس میخوانم هیچگونه امکاناتی در خور نام دانشجو ندارد و فقط کار مسوولین دانشگاه درآمد زایی است.

Unknown گفت...

با درود بر تمامی دانشجویان آزاداندیش
دانشگاه محل پرورش روح و فکر دانشجوست. در دانشگاه باید در کنار هدف اصلی، انسانیت و آزادگی تبلیغ شود تا دانشجو بعد از فارغ التحصیلی و ورود به اجتماع این اموخته معنوی را به همنوعانش انتقال دهد.