۱۳۸۷ آذر ۱۴, پنجشنبه

وخامت حال يکي از طرفداران زنداني آيت الله بروجردي

مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران

بنابر اخبار رسيده آقاي مسعود سماواتيان 47 ساله، ليسانس ادبيات، زنداني عقيدتي طرفدار آيت الله كاظميني بروجردي، شب گذشته بر اثر کثرت ناراحتي هاي جسمي و رواني ناشي از شرايط بد محيطي، دچار حمله قلبي شدند. نامبرده پس از اين واقعه در بخش سي سي يو بيمارستان بستري گرديدند. لازم به ذکر است آقاي سماواتيان پس از درگيري نيروهاي نظامي که در صدد بازداشت آيت الله بروجردي بودند با هواداران ايشان بازداشت شد و با گذراندن يك سال حبس در بندهاي مخوف 209، 240 و بند 8 زندان اوين، در ادامه به مدت 5 سال به "زندان در تبعيد" در زندان شهر خرم آباد محکوم گرديد.
طبق بررسي هاي پزشکي به عمل آمده تا اين لحظه حال وي نامناسب گزارش شده است. لازم به ذکر است همسر ايشان خانم طيبه شهامت جو نيز چندي پيش دچار سكته قلبي شده بود كه در روز هاي آتي براي عمل جراحي قلب به بيمارستان انتقال خواهديافت.

۱۰ نظر:

Unknown گفت...

سلام بر شما یاران

در هر عصری حاکمانی وجود داشته که با مخالفان حکومت خود سرسختانه برخورد کرده اند و هیچ کس حق انتقاد ندارد فقط در دوران حکومت معصوم است که آزادی بیان وجود دارد.امیرالمومنین خود حکومت را در دست داشت اما هنگامی که شخصی از ایشان شکایت می نمود می فرمودند که به نزد قاضی برویم تا بین ما قضاوت کند.حال تاریخ دوباره تکرار گشته و با آیت الله بروجردی و یارانش با فجیع ترین وضع ممکن برخورد کردند و تا کنون هم شاهد اوضاع نابسامان جسمی تک تک یاران ایشان در زندان هستیم.

ناشناس گفت...

من به نوبه خودم و خانواده ام براي خانواده ي محترم سماواتي آرزوي سلامتي و پايداري در راه غقايد صلح طلبانه مرجع خودشان را دارم و با خشوع كامل به اين عزيزان هموطن عرض ادب و ارادت مي نمايم انشاءالله به زودي زود دشمن ايران زمين به سزاي اعمال زشت و غير انساني خود خواهد رسيد.

ناشناس گفت...

درود بر آیت الله بروجردی که در راه اشاعه دین سنتی و غیر سیاسی و صلح و ازادی شاگردانی همچون آقای سمواتیان و خانواده اش را تربیت کرده و تحویل ملت شریف ایران داده است . آرزوی سلامتی روزافزون برای این مبارز و صبر و استقامت برای خانواده ایشان راداریم و نیز امیدواریم آیت الله بروجردی هر چه سریعتر در بطن جامعه حضور جدی و نقش آفرینی داشته باشند .

ناشناس گفت...

درود بر کسانی که از جان خود مایه گذاشتند و با سرمایه جان و جوانی خود شجاعانه از تفکرات به حق و عقاید درستشان دفاع می کنند . در پناه حق موفق باشید .

ناشناس گفت...

به نام آزادی
من به آیت الله بروجردی تبریک عرض میکنم که توانسته با تلاش و پشتکار در عرصه دین سنتی و غیر سیاسیچنین شاگردانی را تربیت کند . جای بسی افتخار است. موفق باشید. آرزوی سلامتی برای آقای سماواتی داریم .

ناشناس گفت...

سلام به شما دوستداران آيت الله بروجردي
به نظر من آقاي سماواتي و خانمشان جرمي مرتكب نشده اند تا زندان و شكنجه شوند ولي دولت قانوني در ايران وجود ندارد. اين مدعيان دينمدار اگر راست مي گويند، مناظره اي بگذارند تا آيت الله بروجردي از خودشان و انديشه آزاد خود دفاع كنند. مرگ بر ديكتاتور ولايت فقيه.

Unknown گفت...

درود بر اقای سماواتیان
مسعود عزیز، تا روز موعود فاصله ای نیست خداوند به شما و همسرتان و تمامی یاران مصلح دربند، آیت الله بروجردی، استقامت دهدکه تا لحظه آخر ایشان را یاری کنید.

ناشناس گفت...

سلام و درود بر مبارزان راه ازادی
آقای سمواتیان، خانواده محترم سماواتیان ؛
در هر لحظه به یاد تان هستیم و مقاومت شما را ارج می نهیم . بزودی پرده از جنایات رزیم برداشته خواهد شد و تاریخ گویای همه چیز است.مقاوم باشید و مقاومت کنید

ناشناس گفت...

یاران قائم آنانند که اگر صد بار کشته شوند و دگر بار زنده گردند باز مشتاقانه در راه عقیده و عشق به امامشان در آغوش مرگ قرار میگیرند.

ناشناس گفت...

خداوند یاران بروجردی در هر کجا که هستند حفظ کند