۱۳۸۷ آذر ۴, دوشنبه

تجمع خانواده آيت الله بروجردي و تائيد خبر تبعيد ايشان به يزد

روز گذشته مورخه 3 آذرماه پس از ضرب و شتم و انتقال آيت الله بروجردي به نقطه اي نامعلوم و بي نتيجه ماندن پيگيريهاي خانواده ايشان از مسئولان زندان ، نهايتاً خانواده نگران آيت الله بروجردي در مقابل دادگاه ويژه روحانيت بعنوان مسئول مستقيم پرونده آقاي بروجردي اقدام به تجمع و اعتراض نمودند .
اين تجمع پس از پيگيري سرنوشت آيت الله بروجردي توسط رياست دادگاه ويژه روحانيت پايان يافت ، مسئول مذکور طي تماس با زندان يزد خبر حضور ايشان را در آن زندان به خانواده آقاي بروجردي دادند و همچنين وعده تماس ايشان در اسرع وقت با خانواده.
پيرو گفتگوهاي صورت گرفته آيت الله بروجردي از زندان مذکور با خانواده خود تماس گرفت و عنوان نمود بعلت بسته بودن چشمانش نميداند به کجا منتقل گرديده است اما مسئولين مربوطه عنوان مي نمايند که اينجا زندان يزد مي باشد. نامبرده همچنين با اشاره به ضرب و شتم خود از تشديد ناراحتي کليوي خود بعلت رفتار غير انساني مسئولان در زمان انتقال و ورود به زندان يزد خبر داد.

۱ نظر:

Unknown گفت...

با وجود اينكه حق اعتراض به صورت تجمع مسالمت آميز از جمله ماده هاي بيانيه حقوق بشر است با اين حال حتي سكوت معترضان براي حكومت اهريمني ولايت فقيه وحشتناك است و معترضين را متفرق مي كند.