۱۳۸۷ آبان ۲۱, سه‌شنبه

انتقادات مهندس طبرزدی از آیت الله بروجردی و پاسخ ما

جناب مهندس طبرزدی ؛ تنها دغدغه ی آیت الله بروجردی بعنوان یک روحانی صاحبنظر و یک اسلام شناس فرا دینی ، باورهای دینی جامعه است همانگونه که دغدغه شما بعنوان یک فعال سیاسی، ايجاد تغييراتي در نهاد حکومت و قدرت بر پايه خواسته هاي حزبي تان مي باشد . آیت الله بروجردی اگر می خواست وارد بازار مکاره حکومت و سیاست بشود لزومی نداشت که اینگونه خود و خانواده و یارانش را در برزخی دهشتناک بیندازد ...

در پاسخ آقای طبرزدی باید بگویم شما دقیقا در این نوشتار معتقدات آیت الله بروجردی را با استفاده از ترفندهای خاص سیاسیون در بیان و گفتار، همردیف با طالبان عنوان کردید ! این بسیار جای تأسف و تعجب دارد که مبارزات و اقدامات چنین انسان آزاده ای را همردیف اقدامات طالبان می دانید ! دقت داشته باشید که القاء این گونه اتهامات و شبهات به ایشان ، مغایرتی با ادبیات رژیم دیکتاتوری ایران در ترور شخصیتی آیت الله بروجردی ندارد و قبل از اينكه بخواهد به وجهه مبارزاتي ايشان لطمه بزند ، خداي ناكرده باعث ايجاد بدبيني هايي به تاريخ درخشان شما در مبارزه با رژيم مذهبي ملايان خواهد گرديد. تحلیل بنده این است که شما از مجاهدات ، اندیشه ها و تلاشهای 30 ساله ایشان در مخالفت با ولایت فقیه و غبارزدایی از باورهاي دیني ايرانيان ، بدلیل تخریبهای گسترده صورت گرفته توسط رژیم ولایت فقیه اطلاع دقيقي نداريد . امیدوارم پاسخ مناسبی برای چنین اظهار نظری داشته باشید و یا اینکه سعی در اصلاح و یا شفاف سازی نظراتتان داشته باشید ...

متن کامل مطلب

۶ نظر:

Unknown گفت...

با درود به جناب آقای مهندس حشمت الله طبرزدی
من در تعجب هستم که فرد مبارز و خستگی ناپذیری همچون شما چگونه بر مسائل مربوط به آیت الله بروجردی واقف نگشته اند تا از میزان هواداران و مقلدین و دوستداران ایشان مطلع شوند و تعجب بزرگتر من از این بابت است که جنابعالی با وجود ابهامات موجود به نفی عناوینی از جمله رهبر دینی ، پیشوا ، مدعی العموم و .... که منتسب به آیت الله بروجردی می باشد اقدام می نمایید .
در پایان از شما تقاضامندم که مسائل مربوط به این روحانی دگراندیش را بازنگری نموده تا رفع ابهام در دیدگاه جنابعالی صورت گیرد .

Unknown گفت...

با سلام
درواقع با خواندن اين متن يا به اصطلاح جوابيه ،‌مشخص شد كه نظريات آيت الله بروجردي بر اساس تمام خواسته هاو نيازهاي انساني مي باشد واين را هم بايداضافه كرد كه اين جوابيه فقط مخصوص جناب مهندس طبرزدي نمي باشد بلكه پادزهري است در مقابل تمام اقداماتي كه موجب ترور شخصيت اين آيت الله مي شود .

Unknown گفت...

با سلام خدمت آقای طبرزدی
ایت الله بروجردی زندانی سیاسی نیستند بلکه با تحقیق و بررسی متوجه خواهید شد که دلیل زندانی بودن ایشان اعتقادیست. ایشان مظلوم هستند چراکه حکومت ایران با تکیه بر قدرت ناپایدار خود حق آزادی را از ایشان سلب کرده و این خلاف ادعای حکومت مبنی بر آزادی اعتقادی و بیانیست. شما پس از تحقیق بیشتر، منصفانه قضاوت کنید و صدالبته به بیان حضرت رسول زبان قضاوت کننده بین دو اتش است.

Unknown گفت...

با سلام خدمت آقای مهندس طبرزدی
من به عنوان یکی از پیروان آیت الله بروجردی صادقانه می گویم این آقا هیچ ادعایی ندارند و جز رضای خدا و در خواست های مردم و در واقع آزدی عقیده و بیان همه ی ادیان و مذاهب جهان مطالبه ایی ندارند

Unknown گفت...

با درود به تمامی آزادیخواهان
باید بگویم پاسخی که از جانب شما دوست گرامی،سیاوش پایدار در راستای انتقاد آقای مهندس طبرزدی از رهبر دینی ، آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی ارائه شد بسیار جالب ، دقیق و کامل بود که تمامی شبهات را از کسانی که حتی ذره ای شک داشتند می زداید و دیگر جای هیچ گونه خرده گیری را باقی نمی گذارد.
با سپاس ،مینا

Unknown گفت...

زنده باد آزادی و آزادگی و زنده باد آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی که با اقدام بزرگی که انجام داد تحولی در اکثر مردم از هر قشر یا گروه و دینی ایجاد نمود و یا حداقل به این فکر واداشت که چرا سیاست باید از دیانت جدا باشد.امروزه به هر مکانی که وارد می شوی نام ایت شخصیت روحانی بر سر زبان ها است که این چه شخصیتی بود که در مقابل حکومت ایستاد و از مردم و دینشان حمایت کرد.و به نظر من این ایرادها و انتقادات فقط ما را از رسیدن به آزادی و رها شدن از زندان دنیوی دور می سازد.