۱۳۸۷ آبان ۱۴, سه‌شنبه

بازداشت مجدد يکي از هواداران آيت الله بروجردي

مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران
مهندس *عليرضا صادقي از هواداران آيت الله بروجردي در مهرماه سال 1385 طي يورش نيروهاي امنيتي به منزل شخصي آقاي بروجردي بازداشت و پس از تحمل ماهها زندان و سلول انفرادي به 2 سال حبس تعزيري محکوم گرديد ، آقاي صادقي در مهرماه سال جاري به دادسراي ويژه روحانيت احضار و جهت اجراي حکم صادره به زندان اوين منتقل گرديد.
نامبرده پس از بروز بيماري قلبي در زندان و به وخامت گرائيدن حال جسمي با نظر مسئولان مربوطه به مرخصي استعلاجي اعزام گرديد ، روزگذشته اين دگرانديش مذهبي عليرغم عدم به پايان رسيدن دوره درمان خود مورد بازداشت نيروهاي امنيتي قرار گرفت و مجدداً به زندان اوين برگردانده شد. خانواده وي به شدت نگران وضعيت جسمي و سرنوشت ايشان هستند و از نهادهاي بين المللي استمداد مي طلبند.

*یادآور می شود با توجه به اینکه مجموعه فعالان حقوق بشر نام شخص مذکور را « علیرضا صادقی » قید نموده لیکن نام ایشان به « محمد رضا صادقی » اصلاح می گردد.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

به نام آزادی
با وجود کثرت فعالان حقوق بشرو سازمانهای مختلف حقوق بشری همچنان آیت الله کاظمینی بروجردی و یارانش به جرم ابراز عقیده و مقابله با مظالم ولایت فقیه و عشق به وطن در بد ترین شرایط به سر می برند و هر روز یکی دیگر از آنها را دستگیر می کنند و اکنون این پیشوای مستقل مذهبی منتظر پاسخ جهانیان است که از وی و تمامی ایرانیان اسیر در چنگ ولایت فقیه حمایت کنند.
آناهیتا

Unknown گفت...

ظاهرا ديكتاتورهاي ولايت فقيه سعي دارند با استفاده از هر طريقي اقدام به ساكت نمودن آيت الله بروجردي نمايند. آنانكه دانستند آيت الله را با پول و كرسي نمي توان خريد، مي خواهند با ايجاد فشارهاي رواني حاصل از تبعيد هواداران وي را به زانو در آورده و مجبور به اعتراف عليه خود كنند

Unknown گفت...

اگر در راه دين با خون خود بيعت كرده ايم ، مهم نيست كجا باشيم ، هر جا باشيم آنجا جبهه جنگ و ميدان مبارزه است. خداوند همه ياران و منتظران ظهور را ياري كند

ناشناس گفت...

این جور برخورد ها رو هیچ قانونی شایسته نمی دونه که یک نفر رو درحالی که بخاطر بیماری قادر نبوده شرایط عادی زندگی رو دنبال کنه و اجبارا باید تحت درمان قرار بگیره رو از تخت بیمارستان به زندان برگردونن .
منم به این صورت این کار ناپسند رو محکوم می کنم و امیدوارم که هر چه زودتر رژیمی که لایق ایرانی ها باشه به سر کار بیاد

Unknown گفت...

ما جمعی از پیروان آیت الله بروجردی خواهان آزادی ایشان و تمامی یارانش هستیم اما متاسفانه جمهوری اسلامی به هیچ یک از مفاد گزارشات سازمان حقوق بشر توجهی نکرده و فقط حرف خودشان را می زنند و با کمال بی شرمی در خبرهای خود اعلام می نمایند که رهبر یا رئیس جمهور با فلان رهبر یهودی یا مسیحی و یا ارامنه دیداری در جهت اصلاح روابط یا برقراری روابط بین دیگر ادیان داشته اند.شرم باد بر شما که تمام جوامع و ادیان را به بازی گرفته اید.

Unknown گفت...

چرا رژیم ستمدینی ایران نمی خواهد بپذیرد که دیگر حرکت بروجردی را نمی تواند با این فشارها متوقف کند ؟ مگر خود آیت الله بروجردی خطاب به خانم شیرین عبادی نمی گوید که امروز بروجردی یک تن نیست ، یک فرد نیست ، یک شخص نیست ، او نماد مقاومت در برابر دیکتاتوری دینی است
و من از این طریق به جیره خواران رژیم ولایت قبیح می گویم که اگر می خواهید آیت الله بروجردی را وادار به سارزش کنید نباید جناب آقای مهندس علیرضا صادقی را شکنجه کنید بلکه باید مهر سکوتی به مقیاس 70 میلیون ایرانی تهیه نمایید