۱۳۸۷ خرداد ۲۲, چهارشنبه

یورش وحشیانه ی گارد ضد شورش زندان اوین
به زندانیان بند 500 ویژه روحانیت


بنا بر گزارشی که دقایقی قبل از زندان اوین مخابره گردید ، بدلیل اعتصاب سراسری زندانیان بند 500 ویژه روحانیت که از دو روز قبل شروع شده بود ، گارد ضد شورش زندان طی اقدامی انفعالی و غیر انسانی ، با استفاده از شلاق و باتوم به این بند یورش بردند تا بلکه بتوانند اعتصاب سراسری زندانیان را بشکنند. بنا بر این گزارش، تلفن های این بند از دو روز گذشته قطع شده بود وامکان هیچ گونه تماسی میسر نبود. اما بعد از ظهر امروز چهارشنبه برابر با 22 خردادماه برای لحظاتی تلفن های این بند برقرار گردید که به تبع آن زندانیان اقدام به انتشار این اخبار به خانواده های خود نمودند. گفته می شود خواسته ی زندانیان این بند دیدار با نمایندگان نهادهای حقوق بشری می باشد. لازم به ذکر است آیت الله بروجردی زندانی عقیدتی که در این بند زندانی می باشد طی دو روز گذشته به دلیل شدت یافتن بیماریهایش به بیمارستانی نا معلوم منتقل گردیده بود. به گزارش واصله در هنگام یورش گارد ضد شورش زندان به بند ویژه روحانیت، آیت الله بروجردی نیز بشدت مورد ضرب و شتم ماموران قرار گرفت.
وضعیت روحی و جسمی آیت الله بروجردی بدلیل شدت یافتن شکنجه های وارده به ایشان طی هفته ی گذشته بسیار نگران کننده می باشد و در صورت ادامه ی این شکنجه ها ایشان با خطر مرگ روبرو خواهد گردید .
بدینوسیله از تمامی فعالان و مجامع حقوق بشری درخواست رسیدگی فوری به وضعیت آیت الله بروجردی و سایر زندانیان عقیدتی - سیاسی را داریم.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

خدا آيت الله بروجردي را فراموش نمي كند