۱۳۸۶ بهمن ۱۹, جمعه

آخرين وضعيت روحاني ديكتاتور ستيز زنداني
آيت الله سيد حسين كاظميني بروجردي
به گزارش يك منبع موثق صبح روز چهارشنبه مورخه 17/11/86 آيت الله سيد حسين كاظميني بروجردي پس از تحمل 70 روز بازداشت و شكنجه در سلول انفرادي بند 209 اوين به دادگاه ويژه روحانيت منتقل گرديد تا بلكه با موافقت قاضي پرونده ، ايشان به بند عمومي انتقال يابد . اين احتمال ميرود كه ايشان بتواند پس از تحمل 70 روز بازداشت انفرادي با خانواده اش تماس بگيرد اما تا اين لحظه در اين باره خبري مخابره نشده است . به گزارش يك شاهد عيني آيت الله كاظميني بروجردي در حاليكه از روحيه اي بسيار عالي برخوردار بود ، در اثر شكنجه هاي وارده ، از نظر جسمي بسيار نحيف و خسته بنظر ميرسيد بگونه اي كه توان بلند شدن از روي صندلي را نداشت و حتماً مي بايست با كمك مأمورين محافظ ايشان حركت مي كرد . نكته ي تأسف برانگيز اينكه ايشان در لحظه مشاهده كفشي برپا نداشت و كاملاً پا برهنه بود كه نشانگر اوج توحش و بيدادگري حاكم بر دستگاه قضائي رژيم ديكتاتوري جمهوري اسلامي است .
گفته ميشود فشارهاي اخير بر آيت الله بروجردي ، نامه نگاري ايشان با سران ديگر كشورها و سازمانهاي معتبر جهاني عنوان شده است .
بدينوسيله بار ديگر حمايت خود را از مبارزات آزاديخواهانه ي آيت الله بروجردي اعلام ميداريم و خواستار آزادي فوري ايشان و ساير زندانيان سياسي و عقيدتي مي باشيم .

۴ نظر:

ناشناس گفت...

بسم الله الرحمن الرحيم
من از تمامي ملت ايران خواستارم كه در 22 بهمن با تحريم راهپيمايي و شركت نكردن در انتخابات تنفر خود را نسبت به حاكم ظالم خامنه اي لعنت الله را نشان دهند و مشت محكمي بر دهان اين رهبر ظالم بكوبند. يكي نيست به اين آدماي بي فكر بگويد كه آخه در29 سال پيش وعده داده بودند كه آب و برق و گاز را رايگان مي كنند و پولي بابت اينها نمي گيرند حال شما مردم ايران از بس پول بابت اينها داده ايد فقير شده ايد. اين حكومت شما را فقير كرده است . آيا چه سودي مي بريد كه در راهپيمايي ها و انتخابات شركت كنيد؟ اين همه در نماز جمعه فرياد مي زنيد كه انرژي هسته اي حق مسلم ماست ، آيا تا به حال از منابع نفت و گاز و معادن مختلف ايران به شما چيزي رسيده است؟؟؟ كه از انرژي هسته اي به شما چيزي برسد!؟ يك ايراني با شعور و ايراني كه عقل دارد اگر يك كمي فكر كند مي بيند كه تا به حال عروسك خيمه شبازي اين حكومت بوده و افسار خود را به دست رهبران ظالمان ايران داده است پس انسان با شعور و داراي عقل مي فهمد كه شركت در انتخابات يك افتخار نيست بلكه خود را مسخره كرده و از خود يك سياهي لشگر ساخته است . فردي كه در انتخابات شركت مي كند يك دلقكي بيش نيست پس اي ايراني با شعور بيا ثابت كن كه افسار خود را به دست ظالم جماعت نداده اي و خود را مسخره عام و خاص نكن. با تشكر از برادر گرامي جناب آقاي پايدار كه خداوند شما را در صحنه زندگي موفق گرداند

ناشناس گفت...

با سلام
70روز شكنجه از براي چه ؟
70روز شكنجه از براي كه؟
70روز اسيري از براي چه ؟
70روز كتك از براي كه؟
70روز قرنطينه از براي چه؟
70روز فهش از براي كه؟
70روزجسارت از براي چه؟
70روز پا برهنه از براي كه؟
70روز سر برهنه از براي چه؟
70روز ستم از براي كه ؟

ناشناس گفت...

با سلام
خطاب به جلادان اوين
چه رسد سود، به تو ،از كتك زني؟
چه رسد سود، به تو ،از فهش دهي؟
چه رسد سود، به تو، از تهمت زني ؟
چه رسد سود، به تو، از اذيت و آزار دهي ؟
چه رسد سود، به تو، از شلاق زني؟
چه رسد سود، به تو، از زهر دهي ؟

Unknown گفت...

صبر ، امید و تقیه استاد بزرگ ♥

خدا با ماست

مولا علی نگه دارت