۱۳۹۴ آبان ۲۵, دوشنبه

به كشتار و خشونت پايان دهيد

امروزه  خشونت به شکلهای مختلف  در دنیا  به نوعی خودش را نشان میدهد.  در هر گوشه ای از جهان انسان هایی وجود دارند که هر یک به نوعی طعم تلخ برخورد با ترور و تروریست ها و ناامنی را چشیده اند. عملیات تروریستی در پاریس و همچنین در کشورهای دیگر مانند لبنان یک بار دیگر این واقعیت را به یاد مردم دنیا  می آورد که اگر همگی با هم در راه رسیدن به صلحی پایدار در همه کشورها تلاش نکنند،  به زودی سایه سیاه وحشت  و تروریسم بر همه جهان گسترده شده و آسایش وامنیت از میان ما رخت خواهد بست.  در حال حاضر، یکی از مهمترین  عوامل خشونت در دنیا به ویژه خاورمیانه، اسلام سیاسی و حكومتهاي ديني است  كه توجه همگاني به اين معضل ضروري و حياتي است. 

 سکوت مردم دنیا در مقابل کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع  در سوریه، لبنان، عراق و افغانستان و همچنین جنایت های دیکتاتورهایی چون سران جمهوری اسلامی در ایران، نتیجه ای جز قدرت یافتن تروریسم در جهان نداشته است.
ما نمایندگان آقای سید حسین کاظمینی بروجردی، عملیات تروریستی را به هر نوع و شکل محکوم کرده، ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این وقایع، یک بار دیگر درخواست این رهبر دربند استبداد دینی را پژواک می دهیم که همه ما در هر کجا که هستیم  و با هر دین و تفکر و نژاد و رنگ، باید یکصدا و همراه، در مقابل جهل، جنایت و خشونت به نام  خدا و دین بایستیم و سیاست های غلط مماشات با رژيم هاي جنایتکار و حامي تروريسم را تقبیح كرده براي رسيدن به صلحي فراگير و پايدار در جهان تلاش كنيم
نوامبر ٢٠١٥

نمايندگان آقاي سيد حسين كاظميني بروجردي 

هیچ نظری موجود نیست: