۱۳۹۳ مهر ۲۱, دوشنبه

اطلاعیه مهم نمایندگان آقای کاظمینی بروجردي

از شنبه گذشته 12 مهر ماه تا کنون از وضعیت و همچنین محل نگهداری آقای کاظمینی بروجردی کوچکترین اطلاعی در دست نیست. 
خانواده آقای بروجردی به شدت تحت نظر قرار گرفته و تهدید شده اند بطوری که تماس و اطلاع رسانی از سوی آنان تقریبا غیر ممکن شده است. 
مراجعات خانواده و بستگان به زندان اوین و دادگاه ویژه روحانیت بی تاثیر بوده و خانواده هیچ پاسخی بجز تحقیر، توهین و تهدید دریافت نکرده اند. همچنین از روز گذشته گزارشاتی مبنی برکشته شدن آقای بروجردی در زندان  رسیده است. 
این خبر دریافتی، نگرانیهای خانواده و طرفداران آقای بروجردی را به شدت افزایش داده است و وضعیت سلامت این زندانی عقیدتی را در هاله ای از ابهام فرو برده است.
همیچنین ، تعدادی از هواداران آقای بروجردی در داخل ایران پیامهای تهدید آمیز دریافت کرده و یا تحت تعقیب قرار گرفته اند  و حتی چند نفر از آنان اکنون متواری شده اند. 
از آنجا که در روزاول مهر ماه از سوی دادستان ویژه روحانیت  به خود آقای بروجردی اطلاع داده شده است که به زودی اعدام میشود و از روز نهم مهرماه ایشان توسط مسئول اجرای احکام زندان به همراه نیروهای گارد ویژه از سلولش بیرون برده شده و  همچنین از روز 12 مهرماه که خود آقای بروجردی درملاقات کوتاهی به خانواده اعلام کرده است که در سلول قرنطینه قبل از اعدام  با دست و پای در غل و زنجیر  قرار دارد تا کنون، هیچ اطلاعی از در در دست نیست.
آقای سید حسین کاظمینی بروجردی هشت سال است که در زندان تحت شکنجه به بیماریهای مختلفی دچار شده است و نیاز مبرم به پزشک، دارو  و مراقبتهای پزشکی،  و این شرایط ، وضعیت این زندانی را بحرانی تر میکند.
در این شرایط بحرانی ما نمایندگان آقای کاظمینی بروجردی به اطلاع همگان می رسانیم که از نظر ما آقای کاظمینی بروجردی مفقود شده است و با توجه به سابقه جنایتهای جمهوری اسلامی و کشتن زندانیان بی دفاع در زندان توسط این رژیم جنایتکار، تا زمانی  که ما از زنده و سلامت بودن ایشان رسما مطلع نشویم، از سازمان ملل، مقامات کشورهای دنیا، اشخاص و سازمانهای مدافع حقوق بشر ، اصحاب رسانه و همه وجدانهای بیدار خواستاریم که برای روشن شدن وضعیت ایشان و همچنین تایید یا تکذیب خبر فوت اقای کاظمینی بروجردی اقدام جدی و فوری انجام دهند .
علی خامنه ای رهبر رژیم جمهوری اسلامی که در راس نظامی  است که قانونش مبتنی بر خواست شخص ایشان است، در هرصورت، مسئول مستقیم جان آقای کاظمینی بروجردی است و باید پاسخگو باشد.


هیچ نظری موجود نیست: