۱۳۸۹ مهر ۱۵, پنجشنبه

8 اکتبر 2006 ، لکه ننگی بر پیشانی حکومت مذهبی ایران

اینک سرآغاز پنجمین سالی است که زندانی صلح طلب آقای سید حسین کاظمینی بروجردی، در فضای دلخراش و اندوهبار اوین ، شلاق استکبار دینی را با تمام وجودش احساس می کند. باور این واقعیت سخت بود که طرفداری ایشان از مردم رنجور و زمین خورده و نیازمند همدردی ، تاوانی سنگین به موازنه ی انهدام جوانی و امحاء سلامتی و اختتام حرمتهای انسانیش را در پی داشته باشد .
قبل از تهاجم به منزل ایشان در 15 مهرماه 85 ، زمانی که پیشنهاد خروج از کشور را دریافت کرد، حاضر به قبول راحتی به قیمت بی اعتنائی به مذهب آباء و اجدادش نشد و وجدانش اجازه نداد تا خلقِ پریشان و محروم جامعه را رها کند و بدین سان بود که مشعل مبارزه با حکومت دینی را برافراشت .
آنگاه که تراژدی یورشهای ستمگرانه حاکمیت به مجامع بین المللی و مراکز حقوقی جهان رسید ، درنگ را به مصلحت نظام خود ندیدند و با ستونهای نظامی و صفوف نیروهای مسلّح، درگیریهای سنگین و شرم آوری را با هزاران نفر از سیاست زدگان عصر ستمدینی، آغاز کردند و روی مغولان را سپید نمودند و جمعیّت زن و مرد و پیر و جوانی که به اطراف منزل این رهبر سازش ناپذیر آمده بودند تا ثابت کنند که به خاطر دفاع از وطن مظلوم و خدای مهربان و ملّت مصیبت زده حاضر به تقدیم جان خویش می باشند را ، با گلوله و گازهای سمّی و میکروبی ، مصدوم نمودند و اینگونه شد که مجروحین، خود را به آستان تاریخ معاصر ، اهدا کردند و سرافرازانه به تثبیت حریّت دینی و میهنی پرداختند .
امروز، وقتی که این سرباز وطن، در سیاهچالهای ولایت فقیه به آینه نگاه می کند ، دیگر سید حسین جوان و سالم را نمی نگرد و در و دیوار سلولش ، گواهی می دهد که اگر این اصلاح گر دینی ، دست سازش با اربابان قدرت داده بود ، 1460 روز در اسارت رقت بار و ناعادلانه و غیر انسانی ، نمی ماند و شمع وجودش در تاریکی واپس گرائی مذهبی، آب نمی شد . مکتب ایشان، پرورش وجدان بود و کسب معارف الهی و ایجاد عشق ماورائی و ترویج خُلق نیکو و تقویت احساس لطیف .
بر تمامی شخصیتها و دول آزاده ی جهان، تکلیف وجدانی و انسانی است که پژواک فریادهای این مصلح زندانی باشند که او خدای ادیان آسمانی را تبلیغ می کند و فلسفه ی درگیری او با اسلام حکومتی ، بر همین موضوع است که میگوید : چرا به نام پروردگار بخشنده ، جنایت می کنید و زیر عنوان دین ، معیشت مردم را تنگ می کنید و آسایش جامعه را می گیرید ؟
هواداران این زندانی آزادنگر ضمن پافشاری بر ادامه مبارزه با استبداد دینی تا رسیدن به قله های دمکراسی ، با تاکید بر رعایت اصول 10،18،19 و 20 اعلامیه جهانی حقوق بشر، خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط ایشان و سایر زندانیان سیاسی و عقیدتی می باشند .
در پایان این مرقومه را وصیتی بدانید که معلّمی فراسونگر، در شدیدترین ایّام عمرش نگاشته است : " روزی که کالبدم به گورستان منتقل شود ،از ذرّات خاکم ، ندای دفاع شرافتمندانه از حریم میهن مصدوم به گوش می رسد . آن هنگام ،حقّانیت این سرباز مخلص دینِ مبرای از آلایش های دنیوی ، بَرمَلا خواهد شد ."
هواداران آیت الله کاظمینی بروجردی در ایران و اروپا
لینک مرتبط:

۱۵ نظر:

ديويد گفت...

سلام .اينا كه ميگفتن بروجردي سواد نداره چطورشده نيازبه تاييد بي سواد دارند خوب ميدانند بروجردي تودل مردم جاي دارد حرفش سند است وموردقبول جامعه است 30سال بادروغهاي خميني سپري شد ونماند جزخاطرات تلخ بگزرد اين روزگار....

محيا گفت...

خدايا سرنجام کسي که از تو دفاع ميکند اين است ؟ نه به تو سوگند اين نيست . پس نابود کن که بنام تو ظلم ميکنند
زنده باد آقاي سيدحسين کاظميني بروجردي

شايان گفت...

رژيم ظالم خون خوار تاريخ به شما ثابت نکرد که با زنداني وکشتار مصلحان بشريت همچون آقاي بروجردي تخت و تاژ شما پابرجا نمي ماند. پس عبرت بگيريد

ناشناس گفت...

مرگ بر حکومت ظالم ديکتاتوري
من با تمامي اعضاي خانواده محترم آقاي بروجردي همدردي ميکنم و با آرزوي از بين رفتن حکومت کثيف خونخوار

شکوه گفت...

زنده باد آقاي بروجردي زنده باد تمامي دوستداران او
با آرزوي ديدن آزادي آقاي بروجردي

ناشناس گفت...

آقاي بروجردي درود مرا از اعماق وجودم بپذير شما براي مصلحت و آزادي بشر فضاي مخوف زندان و شکنجه را با جان و دل تحمل ميکنيد

عاشقانه گفت...

درود باتمام وجود دوست دارم شماراه ورسم انسانيت رابه من آموختي

عاشقانه گفت...

حالاكه شاعران لب فروبسته اندو ازتونمي خوانند.من عاشقانه شعرتورامي خوانم.

ناشناس گفت...

زنده باد بروجردی

ناشناس گفت...

آیت الله بروجردی تمام این ناملایمات را
بخاطر دفاع از دین سراسرجاذبه اسلام
به جان خرید و به بهترین شکل سیره اجدادش را دنبال نمود و دشمنانش که توحش تمامی دورانها را در خود جمع کرده اند، حقانیت این آقای مظلوم را به مرحله ثبوت رساندند زیرا در تمامی دورانها، طاغیان حاکم ظالمین جامعه بودند و چنانچه صدای اعتراضی
می شنیدند برای حکومت دو روزه خود به خاموشی آن مبادرت می ورزیدند.

جهرومي گفت...

درود.بعدازآن جنايت غيرانساني سرافرازكيست؟امروز روحاني كه دردل جادارد كيست؟شجاعت اين شيرمرد ويارانش برسرزبانهاست؟اماسوالي براي تاريخ خواهد ماند كه عدهاي زن ومردوكودك باچه تواني درمقابل اين ارتش جنگي آن شب نظام ايستادگي كردند؟ودليل حمله سراسيمه نظام به انسانهاي بي دفاع چه مي تواند باشد؟

ناشناس گفت...

درود.مهين هستم ازاصفهان اگرامكان داره براي معرفي هرجه بيشترايشان درداخل اقداماتي داشته باشيد.متشكرم

ديويد گفت...

سلام.به نظربنده اگرتبريكي رسمي به خانم افغاني برنده جايزه صلح نوبل داده بشه بدنيست وايشان راازانديشه آقاي بروجردي وتفكرات وخواسته هايش آگاه کنيد خوبه وحتي صلحنامه آقاي بروجردي رابه ايشان معرفي كنيد.ونظرات آقاي بروجردي درمورد صلح جهاني وبخصوص اسرائيل وفلسطين رامطرح نمايد باتشكرديويد

ناشناس گفت...

از طرفداران و هواداران جنبش سبز هستم من با تمام هواداران آيت الله بروجردي ابراز همدردي ميكنم .

ناشناس گفت...

تاريخ مصرف جمهوري اسلامي به پايان رسيده