۱۳۸۸ خرداد ۲۰, چهارشنبه

***
چهارشنبه ، 20 خرداد 1388
مسئولان زندان مرکزی یزد کماکان از ملاقات آقای بروجردی با وکلای خود جلوگیری می کنند همچنین گزارشها از وضعیت نگران کننده ایشان کماکان ادامه دارد.
روز 4 شنبه مورخ 13 خرداد 1388، خانم دكتر گيتي پورفاضل، نايب رئيس كميسون حقوق بشر كانون وكلاي دادگستري تهران، به همراه خانواده آقاي بروجردي به زندان مركزي يزد مراجعه نمود تا ضمن دريافت وكالت نامه رسمي از آقاي بروجردي براي پيگيري قضائي و ملاحظه پرونده ايشان، وضعيت نگران کننده اين روحاني زنداني را نيز از نزديك ملاحظه نمايد كه متاسفانه، با وجود چندين ساعت انتظار و مذاكره با مسئولين زندان مذكور، اجازه ملاقات به وي داده نشد.
همچنين بنابر گزارشات دریافتی،‌ طي دو هفته اخير، در دو نوبت مامورين با همراهی دكتر ولي زارع (رئيس بهداري زندان مركزي يزد) با اجبار اقدام به تزریق آمپولهای نامعلومی به ایشان نموده اند، نزدیکان این روحانی عنوان می دارند آمپولهای تزریق شده خاصیت آسیب وارد نمودن به روان و اعصاب را دارد. همچنین گزارش شده است مجدداً این زندانی عقیدتی برای انجام مصاحبه با رسانه های دولتی تحت فشار مضاعف قرار گرفته است.

۱۷ نظر:

زنان مبارز گفت...

سلام ودرود
شرم بر ملایان مستبد وزورگو امیدوارم آه مردم مظلوم وزندانیان بی پناه دامان شما رابگیرد وشاهد سرنگونیتان باشیم

بایرام گفت...

سایه سنگین انتخابات بر موضوع حقوق بشر افتاده و لذا می بینیم در این ایام توجه کمتری به نقض حقوق بشر می شود

علي گفت...

حكومتي كه از دادن حداقل حقوق شهروندي به افراد مملكتش ممانعت ميكند چگونه ميتواند مدعي دمكراسي باشد.

جمعی از آزادی خواهان گفت...

سلام
درود بر آیت الله بروجردی که همچنان لرزه ای بر اندام این نظام مستبد انداخته اند و اینان از ترس آزادی ایشان به هر نوع نیرنگی دست می زنند.
امیدواریم که هر چه زودتر ریشه این غاصبین و جنایتکاران از ریشه زده شود
به امید نابودی اهریمن و برآمدن آفتاب از پشت فلات ایران زمین

ناشناس گفت...

نفرین بر حکومت دیکتاتوری ایران که اینقدر ظلم میکندودم از دموکراسی میزند ازصمیم قلب ارزو میکنیم که هر چه زودترشاهدنابودی دشمنان ایت الله بروجردی باشیم

ناشناس گفت...

سلام
این خاصیت رژیم دیکتاتوری است در حالی که چنگ و دندان نشان میدهد همان قدر وحشت دارد امروز رژیم از این روحانی وحشت دارد

مهتاب گفت...

سلام
ابتدا از مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران و خانم گیتی پور فاضل بخاطر تلاشها و حمایتشان متشکریم. واقعاً جنایتها و شکنجه های رژیم علیه آیت الله بروجردی حد و اندازه ندارد؛ حتی اگر هم موفق به گرفتن اعتراف دروغین بشوند، چه کسی غیر از نوکران خودشان این را باور خواهد کرد!

مرتضی گفت...

آقای ولی زارع که رژیم جنایتکار او را رئيس بهداري زندان مركزي يزد نموده اصلاً نمیتواند یک پزشک باشد حتی یک انسان سالم نیز نمیتواند باشد. ایشان چه جوابی دارند که به تاریخ و جامعه بشریت بدهند؟

Bahareh گفت...

جلوگیری از ملاقات وکلا با آقای کاظمینی بروجردی نشانگر خیلی از برنامه های کثیف آنهاست و همینطور نشانگر این است که آنها حتی از قوانین خود نیز پیروی نمیکنند چه برسد به قوانین بین المللی.

علی گفت...

داشتن یک وکیل آزاد کوچکترین حق یک زندانی است. تازه آیت الله بروجردی که جرمی مرتکب نشده مگر ابراز عقیده گناه است؟

Davood گفت...

آیت الله بروجردی را از ملاقات با وکیل و یا از داشتن وکیل محروم میکنند تا آزادانه بتوانند هر جنایتی را انجام دهند. تزریق آمپولهای روانگردان و آمپولهائی که بر سیستم عصبی تأثیرات منفی میگذارد یکی از بزرگترین جنایتی است که حکومت ولایت فقیه میتواند علیه یک زندانی روا دارد.

ناشناس گفت...

سلام
اگر مردم به حرفهای آیت الله بروجردی توجه میکردند اسیر مکر وسیاست ملا های درباری نمی شدند نمی توان آرزوی بال زدن در خفقان واستبداد را داشت این چهار کاندید همگی برای ماندگاری انقلا ب خمینی تلاش میکنند ونگران اجرا نشدن اهداف خمینی هستند

امین گفت...

مامورین زندان و دکتر زارع این را بدانند که اگر وجدان داشتند این کارهای بیشرمانه را انجام نمیدادند. یک دکتر که سوگند پزشکی یاد میکند، چگونه به خودش اجازه میدهد که چنین آمپولهایی تزریق کند آنهم به یک زندانی که در اثر اینهمه شکنجه به بیماریهای متفاوتی مبتلا شده!

مصطفي از تهران گفت...

اين حكومت منحوس از هر ابزاري براي سوءاستفاده از مردم سود ميبرد، ديديم كه چطور در مناظرات انتخابات از حقوق شهروندي و حقوق بشر سخن گفتند ولي افسوس كه تمام اينها در حد يك شعار بود و براي ديدن نماي اصلي رژيم بايد در متن جامعه بود و آنوقت جلاديدت اينها براي همه عيان خواهد شد.نمونه اين بي احترامي ها اذيت و آزار و خشونت در مقابل آيت الله بروجردي و تمام آزادي خواهان است كه روزانه شاهد آن هستيم. به اميد ريشه كن شدن ريشه ظلم در ايران و جهان و آزادي تمام زندانيان

جمعی از دانشجویان گفت...

با سلام
مرگ بر حکومت دیکتاتور
درود بر آزادی و آیت الله بروجردی

موسي گفت...

فشار آوردن و ايجاد رعب و وحشت ابزار كار حكومت فاسق ولايت فقيه است كه امروز دامان همه ملت را گرفته است. الحمدلله كه فتنه دامان خودشان را گرفت و تا آنجا پيش رفت كه خوديهايشان به سي سال دروغ پردازي و خيانت و فساد اعتراف كردند تا معلوم شود شياد و كلاهبردار كيست.

مسعودي گفت...

آقاي زارع من از گزاردن عنوان دكتر در مقابل نامت معذورم چرا كه لياقت يدك كشيدن چنين عنواني را نداري .نام تو جلاد است نه دكتر. اگر يك جو از غيرت دكتر فيروزي را داشتي ميتوانستي مايه مباهات باشي ولي برايت متأسفم