۱۳۸۸ فروردین ۲۵, سه‌شنبه

افزایش فشار بر دکتر حسام فیروزی در زندان

دکتر حسام فیروزی در زندان اوین تحت فشار و بازجویی‌های هر روزه قرار دارد.
دکتر حسام فیروزی که از اسفندماه سال گذشته برای طی محکومیت 15 ماهه‌ی خود در زندان اوین قرار دارد، از طرف مسئولین و حفاظت زندان تحت فشار و بازجویی‌های مستمر و هر روزه قرار دارد.
وی که هم‌اکنون از بدو ورود به زندان از دیدار با خانواده و ملاقات با آن‌ها محروم بوده است، از طرف مسئولین زندان به دلائل واهی تحت فشار قرار دارد. یکی از این مسائل درگذشت امیدرضا میرصیافی بود که این پزشک و فعال حقوق‌بشر به عنوان پزشک شاهد بر بالین او گزارشی را ارسال کرده بود که در آن مسئولان زندان را متهم به قصور و کم کاری نموده بود.
گفتنی است در حال که دکتر حسام فیروزی شرایط لازم را برای استفاده از حق مرخصی دارد، مسئولین زندان از دادن مرخصی به وی خودداری می‌کنند.

۱۵ نظر:

جمعی از دانشجویان گفت...

با سلام
ما دانشجویان ضمن حمایت کردن از دکتر حسام, این حرکت را به شدت محکوم کرده و از فعالین حقوق بشر خواستاریم که به این موضوع رسیدگی نمایند .

قاسمي گفت...

روزي نيست كه خبر فشار و آزار زندانيان توسط دژخيمان ولايت فقيه به گوش نرسه.دكتر فيروز يكه يك فعال سياسي نبود با اون ديگه چكار داريد؟

فخري گفت...

براي اين حكومت متاسفم كه هيچ كس چشم ديدنشان را ندارد و هيچ محبوبيتي در بين مردم ندارند .البته حساب دستمال بدستها و چاپلوسها هميشه جداست

مریدان بروجردی در زنجان گفت...

با سلام
ما نیز به شدت این حرکت را محکوم نموده و از منادیان حقوق بشر خواستاریم که با تلاش بیشتر جلوی این همه ظلم را بگیرند.

حامد گفت...

با سلام
بار دیگر شاهد نقض حقوق بشر هستیم و هیچ نمی گوئیم تا به کی باید شاهد این قضایا باشیم آیا وقت آن رسیده که اکثریت خاموش به پا خیزند.
با تشکر حامد

ناشناس گفت...

سلام دوستان
رژیم تعهد وتخصص نمی خواهد نیروی جاسوس وچاپلوس همانند بسیج نیاز دارد انسان باشرفی همانند دکتر فیروزی نمیتواند به حرفه اش بپردازد

رامتین گفت...

سلام و درود بر دکتر حسام فیروزی به امید تحقق اهدافتان و شکست دشمنان .
با تشکر

shehla گفت...

می خواهم به مسئولین زندان بگویم آیا شما راضی به چنین برخوردی برای خودتان هستید که اینگونه حقوق طبیعی این دکتر شریف نقض می کنید

ناجی گفت...

این بد رفتاری ها نتیجه بی وجدانی دولتمردان جمهوری اسلامی است

ناشناس گفت...

در کشور جمهوری اسلامی ایران هر کسی که بخواهد از هم نوع خود دفاع کند مجرم شناخته شده و مورد شکنجه و اذیت آزار قرار می گیرد رژیمی که غاصبان خون خوار کافر، سی سال است به اسم اسلام بر سر مردم حکومت میکند همین است

farhad گفت...

خدا به داد ملت ايران برسد .اينها حتي سلامتي را هم براي مردم ايران نمي خواهند. تا كجا ميشود اينها را تحمل كرد.

هواداران بروجردی در زاهدان گفت...

با سلام
رژیم دیکتاتور دکتر حسام را آزاد نما.

estefan گفت...

با سلام
چنین رفتاری با دکتری باوجدان که هیچ تخلفی را انجام نداده و بیشتر به کمک زندانیان بی دفاع می شتافته را جداً محکوم می کنم و از مدافعان بین المللی حقوق بشر خواستار رسیدگی به وضعیت این دکتر با شرف و باوجدان هستم

از هواداران آیت الله بروجردی گفت...

سلام
از مجموعه فعلان حقوق بشر متشکرم.
امیدوارم که فعالان و سازمانهای حقوق بشر فشار بیشتری به رژیم آورده و اقداماتشان را سریعتر به انجام برسانند تا این دکتر شریف و با وجدان سریعتر از چنگال این رژیم رهائی یابد.

عماد گفت...

درود بر همه
هر دقیقۀ در زندان اوین مانند سال میگذرد. خدا میداند که چقدر دکتر فیروزی را به خاطر گفتن حق و طرفداری از زندانیان مظلوم همانند آقای کاظمینی بروجردی، شکنجه دیده است. دکتر فیروزی یک قهرمان است.