۱۳۸۷ اسفند ۱۴, چهارشنبه

فشار مضاعف بر یکی از هواداران آیت الله بروجردی
***
بنابر گزارشات دریافتی، زهره شریفی از هواداران آیت الله بروجردی برای اخذ آنچه که اقرار خوانده میشود تحت فشار و در معرض بدرفتاری قرار دارد. منابع مطلع از اتهامات واهی دستگاه امنیتی و تلاش برای اثبات این اتهامات از طریق اخذ اجباری اعترافات خبر میدهند.
لازم به ذكر است خانم شريفي، اولين بار در 16 مهرماه 1385 بازداشت شد. وي به هنگام دستگيري به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و دچار آسيبهاي جسمي گرديد. در روز نهم بهمن ماه 1387 نيز چندين ساعت تحت بازجوئي و ضرب و شتم قرار داشته است. شدت خشونت اعمال شده به حدی بود كه منجر به سقط جنين در سه ماهگي از دوران حاملگي ایشان گرديد. در تاريخ 29 بهمن 1387 نيز مامورين با شكستن درب منزل وي، وارد محل سكونت ايشان شدند و ضمن بازداشت وی، لوازم شخصي او را نيز مصادره نمودند. ایشان متاهل و دارای یک فرزند خردسال می باشد.

۲۳ نظر:

ناشناس گفت...

من به نوبه خودم از مجامع بین المللی خواهش می کنم که گروهی را برای بازدید از وضعیت خانم شریفی به ایران بفرستید .

ناشناس گفت...

اگر خامنه ای ادعا میکند که مردم فلسطین باید رفراندم داشته باشند این حق را آیا برای مردم ایران قایل هستند آیا آیت الله بروجردی ویارانش می توانند بگویند ولایت فقیه شرک است وعدله هایشان را دراین مورد بگویند. حرف و شعار کار رژیم مستبد وعوام فریب است

ناشناس گفت...

برای خانواده محترم شریفی آرزوی صبر وبردباری را دارم واز خداوند متعال آزادی ایشان را طلب می کنم

ناشناس گفت...

اسلامی که آیت الله بروجردی برای ما ترسیم کرده فاقد استبداد و دیکتاتوری و خشونت است اما این اسلام ولایت فقیه است که برای بقای حکومت و سلطنتش هرگونه تجاوز به حقوق انسانها و همه نوع ظلم و ستم را بر مردم جایز میداند.

ناشناس گفت...

سلام
امیدوارم که هر چه زودتر شاهد آزادی این بانوی بی گناه باشیم.

ناشناس گفت...

اینها چگونه میتوانند با چنین قساوتی رفتار کنند و نام خود را انسان بگذارند . اینها مردم ایران را چه فرض کرده اند که همه گونه جنایتی را مرتکب میشوند و باز هم شعار دیانت و دینمداری میدهند . در کدامین دین آسمانی شکنجه و آزار یک زن آبستن مجاز است آنهم به جرم ابراز عقیده. خدا از سر تقصیرات شما نگذرد.

ناشناس گفت...

هر کس با طرح هر قانونی ، در صدد محو یا محدودیت برای آزادی باشد به حقیقت انسانیت جفا کرده حالا اینها طبق کدام قانون خانم زهره شریفی را از حق طبیعی خودش یعنی آزدی، چند روزی است که محروم کرده اند و او را از فرزندش دور ساخته اند

ناشناس گفت...

واقعاٌ بسیار جای تأسف است که یک زن تنها بعلت حمایت از عقیده و آرمانش و جویا شدن از حال آیت الله بروجردی شکنجه شود که یکی از تفکراتش آقای بروجردی در رابطه با زنان این بود که زن نیمه اصلی آفرینش است و چنانچه با وضع قوانین خشن و ایذائی موجب تخریب اعصاب و تضعیف احساس او شوند دگرگونی های ناموزون و ناروا به تمامیت جامعه انسانی باز می گردد و آزادی و استقلال زنان را ضروری انکار ناپذیر می داند.
اینها به هیچ وجه حق ندارد مرگ بر اسرئیل بگویند در حالی که خود با شکنجه کردن زنان موجب سقط جنین آنها می شوند.

ناشناس گفت...

خدا به خانوادۀ زهرۀ شریفی صبر بدهد. من هم مادر هستم و ردک می کنم که مادر زهره چه می کشد خدا ما را از چنگال دیکتاتوران نجات دهد.

ناشناس گفت...

زندان های ایران از جوانانی که نمی خواهند زیر بار فشار مذهبیون متحجر بروند ، پر است و نیز زنان که مورد تحقیر قرار گرفته اند و از حقوق اولیه خود محروم گشته اند خانم زهره شریف نیز همچون هزاران انسان بی گناه دیگر زندانی و شکنجه می شود و سازمانها حقوقی هر چه سریعتر باید به این جنایات ضد انسانی خاتمه دهند چرا که تمام سرزمین ایران زندان شده است.

ناشناس گفت...

از انسان های مدافع حقوق بشر میخواهیم که چه زودتر به وضعیت خانم زهره شریفی رسیدگی کنند چرا که این مغایر با حقوق انسانی است که مادری روزها فرزندش را نبیند در حالی که بی گناه است و تنها بخاطر دفاع از عقیده اش زندانی شده باشد

ناشناس گفت...

سی سال به جادوی عبا ننگ بپا شد عمامه کلاه مغولی خطا شد
سال به مسجد همه تزویر و ریا شد از منبر و محراب سیاست به سما شد

ناشناس گفت...

من از خدا میخواهم ظلم این قوم ستمکار را با فرستادن مهدی موعود پاسخ دهد

ناشناس گفت...

آقای خامنه ای با گستاخی تمام در کنفرانسی که برای حمایت ظاهری از فلسطینیان تشکیل داده ،سعی میکرد خود را مدافع حقوق اولیه و به حق مردم فلسطین نشان بدهد، برای آنها راه حل ارائه داده و از جیب مردم ایران بذل و بخشش میکند ولی یکی نیست از او بپرسد آیا تا بحال نیم نگاهی هم به داخل مملکت خودت کرده ای ؟در کشوری که تو حاکم آن هستی ظلم و ستم بیداد میکند .فقر و فلاکت همه گیر شده.آبروی کشورت در جهان رفته.پایت هم که لب گور است،چرا نمیخواهی از خواب بیدار شوی تا لااقل سرنوشتی همچون صدام نداشته باشی؟؟

ناشناس گفت...

تا كي اين وضعيت بايد ادامه پيدا كند؟ چرا يكي نيست ما را از دست اين جلادان نجات دهد؟ اي خدا راه نجات را بفرست كه درمانده ايم؟ خدا بس است اين همه ظلم. چه صبري داري اي پروردگار؟ خدا خدا خدا خدا.....

ناشناس گفت...

براي خانم شريفي آرزوي سلامتي دارم

ناشناس گفت...

چرا مجامع بين اللملي در برابر رژيم جاهل ايران اينقدر كند حركت ميكنند؟ چرا در مقابل اين همه خودخواهي هاي حكومت هيچ اقدامي نميكنند؟

ناشناس گفت...

با سلام
بار دیگر مجامع بین الملل و منادیان حقوق بشر را به یاری می طلبیم و از آنها خواستاریم که به نقض حقوق بشر در ایران اهمیت داده وترتیبی اتخاذ نمایند .

ناشناس گفت...

سلام
از مجامع فعال بین المللی حقوق بشر خواهان رسیدگی هر چه سریعتر به وضعیت این بانوی مبارز را خواستاریم.
باتشکر

ناشناس گفت...

باسلام.
به خدا دیگر از این همه ظلم وستم خسته شدیم تابه کی باید شاهد این گونه بی حرمتی ها باشیم؟

ناشناس گفت...

سلام
من برای این بانوی عزیز آرزوی صبر استقامت وسلامتی را از خداوند خواستارم.

ناشناس گفت...

زهره جان من از صميم قلب برايت دعا ميكنم چون من هم داخل رفته ام و ميدانم داخل چه خبره. همگي برايش دعا كنيد.

ناشناس گفت...

با سلام
از تمامی آزادی خواهان خواستار فشار آوردن بر مجامع بین المللی برای آزاد شدن هر چه زودتر خانم زهره شریفی از زندان باشند.
با تشکر
estefan