۱۳۸۷ دی ۲۰, جمعه

نامه ای به همسر آیت الله بروجردی !

توضيح مهم : این نامه يكي از تعداد نامه های ارسالی خطاب به آیت الله بروجردی است که به دست مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران رسیده و به دلیل خارج از اصول بودن انتشار این نامه از سوی مجموعه ، این تشکل نامه ذیل را به دست خانواده حسب امانتداری رساند که در این سایت درج میگردد. لازم به ذكر است كه آيت الله بروجردي هميشه روابط بسيار دوستانه اي با اقليتهاي مذهبي داشته است مخصوصا برادران و خواهران بهائي كه در ايران تحت فشار بيشتري قرار دارند .

»» لينك مرتبط ، لطفا براي ديدن و شنيدن كليلك نمائيد ««

متن نامه

ای کنیز عزیز الهی 

در جهان فانی از امتحانات الهی نومید مشو

امیدوار باش و بر محن و بلایا صبر و قرار نما.اگر بلا نبود,صبر تحقق نمی یافت.اگر اضطراب نبود,سکون وقرار وجود نداشت .اگر محن و آلام نبود,راحت وآسایش مفقود بود.اگر احزان نبود,کسی شادمان نبود.هر چیز به ضدش نمودار گردد.قدم ثابت کن تا ثابت شوی.استقامت بنما تا شمع هدایت گردی.منادی حق شو تا آهنگ ملکوت شنوی.مرغ خوش الحان شو تا دلها را به به اهتزاز آری.
ع ع

این تتها چیزی بود در این دنیای فانی داشتم که به تو تقدیم کنم …از خداوند بزرگ و مهربانمان برای تو هموطن عزیز, شفا و برای فرزندانت حراست و برای همسرت استقامت و برای ملت ایران آزادی و برای مردم جهان صلح عمومی می طلبم.

جوانی بهایی

ندا نورسته

۳ نظر:

ناشناس گفت...

doroode khoda bar ayatollah kazemeyni boroujerdi ke hichvaght taslime in mozdoorane nemishe,
be omide azadi va salamati
hamichenin arezooye salamati baraye hamsar,va arezooye movafaghiat baraye 2pesar va 2dokhtare ayatollah

Unknown گفت...

با سلام خدمت خانواده سيد حسين كاظميني بروجردي و همه افرادي كه به دليل ارتباط با اين روحاني مظلوم مورد آزار و اذيت قرار مي گيرند. همدردي مرا از راه دور بپذيريد .

Unknown گفت...

با سلام به خانواده محترم آیت الله بروجردی
امیدوارم هر چه زودتر با سلامتی کامل نزد خانواده خود برگردید .