۱۳۸۷ آبان ۹, پنجشنبه

انتقاد پیشوای دینی و ظلم ستیز، آیت الله بروجردی
از خانم شیرین عبادی، برنده جایزه صلح نوبل

خانم دکتر شیرین عبادی
با عرض احترام به آفریدگار مهربان و بنده نواز و درود بر آزادیخواهان و حق طلبان و عدالت گستران و تعظیم بر میهن عزیز و مظلوم و تکریم بر ملت محروم و تحت ستم ایران .
اکنون که در حساس ترین مقطع زمانی و تاریخی کشور به سر می بریم و تقویم انسانی و ایمانی و اعتباری و اعتقادی معاصر، لحظات خطیری را نشان می دهد و فریاد آزادیخواهی مردم مقهور استبداد دینی هر وجدانی را به خود می خواند و هر فطرت سالمی را به استمداد می گیرد، هر گونه اختلاف فکری و دوگانگی های سلیقه ای از جانب هر مصلحی، گناه نابخشودنی و اسفناک می باشد.
آنکه در قبال حقوق خداداده بشر احساس وظیفه می کند نباید در آینه نفس بنگرد تا به خطوط فکری خاص و جناح بندی های ویژه ای مبتلا گردد. شما که مفتخر به دریافت جوایز و نشان ها و مدالهای جهانی شده اید تکلیفی صد چندان دارید که باید پژواک اعتراضات ملی و فرهنگی و مذهبی اهالی این مملکت باشید. توقع جامعه هوشیاران و آگاهان این مرز و بوم از شما همدردی با روح و جسم و قلم و بیان اصلاحگرایان و ستم ستیزان این آب و خاک مقدس است. حال که با بدست آوردن اهرمهای مصونیت از سازمانهای متصل به سازمان ملل متحد قادر به تأمین امنیت و حفاظت عاشقان بندی ایران زمین هستید هرگونه تعلل و تردید، قابل توجیه و اعتذار نمی باشد.
امروز بروجردی یک تن نیست، یک فرد نیست، یک شخص نیست، او نماد مقاومت در برابر دیکتاتوری دینی است. من که یک روحانی با سابقه 35 ساله در خدمات عمومی و عاطفی و روانی و احساسی و مذهبی به عامه مردم هستم، خود بزرگترین آمار و ارقام را در آزار اسلام سیاسی و اذیت دین حکومتی دریافت کرده ام و هزینه های سنگینی را در برخورد با مدعیان مذهبی پرداخت نموده ام که قتل پدر و مادرم و انهدام خانواده ام و فروپاشی جوانی و سلامتم گوشه ای از محصولات استبداد مذهبی حاکم می باشد.
هرگونه مساعدت به من، حرمت دهی به قانون آزادی و مخالفت با حصر اعتقادی و منازعه با تفتیش عقاید و مقابله با سانسور مطبوعات است که خواسته من به عنوان یک پیشوای مستقل مذهبی، رهایی تفکرات از قیود انحصار طلبانه است و آزادی مطلق قلم و بیان و جراید از تمامی قیچی های زر و زور و تزویر می باشد.
بنابراین انتظار دارم تا با طرح شکایتم به عنوان یک مدعی العموم جامعه، که وکیل ده ها میلیون ایرانی در مخالفت با خودکامگی های مذهبی هستم در بالاترین دادگاه حقوق بشر جهان، این امر را مورد رسیدگی و تعقیب هرچه زودترقرار دهید.
با تشکر سید حسین کاظمینی بروجردی از زندان اوین – اكتبر 2008

دانلود فايل صوتي ««« لطفا كليك كنيد

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

با درود فراوان به شما

باید از خدا خواست تا نجاتی فرو فرستد و بنده به عنوان قطره ای از دریای ایرانیان عرض می کنم که پس از سالها کنکاش نجات را در آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی یافتم که به نام پروردگار همه ی ادیان و با تبر "جدایی دین از سیاست " به بر اندازی اهریمن حاکم بر ایران همت گماشته و اکنون تاریخ معاصر وی را به عنوان یکه تاز عرصه ی آزادی و رهایی قلمداد می کند که به خداوند ادیان ، که در جایگاه اتهام قرار داشت ، حیثیتی جاودان بخشید .
اینک ماییم و مسیر رهایی بخش ایران زمین ، آیت الله کاظمینی بروجردی ، که پس از تحمل انواع شکنجه ها منتظر پاسخ ماست .

به امید رهایی از چنگال اهریمن ، مهستی

ناشناس گفت...

از انسانی که وجه ای بین المللی دارد در این مقطع حساس که شمارش معکوس براندازی دیکتاتوری دینی ایران به صدا در آمده است انتظار بیشتری می رود لذا از سرکار خانم شیرین عبادی خواهشمندم که ملت و ستم دیدگان را رها ننموده و با بیان آیت الله کاظمینی بروجردی به عنوان یک مدعی العموم در مجامع بین المللی زمینه ی فشار را بر رژیم حاکم در ایران فراهم آورند چون تا پیروزی فقط ضربه ای مانده است

ناشناس گفت...

آقای بروجردی راست میگوید توقع از خانم عبادی بیش از این حرفهاست .

Unknown گفت...

دفاع از حقوق يك ملت در نشست هاي بين المللي وظيفه خطير و سنگيني است كه در توان همه كس نمي باشد.حال كه خانم عبادي موفق به دريافت جايزه صلح نوبل و امنيت بين المللي شده اند پس به جاست كه از مبارزان و زندانيان عزيزمان به خصوص آيت الله بروجردي دفاع نمايند. ايشان تنها براي دفاع از آزادي مذهب و عقيده پا به درون اوين گذاشتند و با وجود شكنجه هاي فراوان و تهديد هاي جاني حاضر به پذيرش خواسته هاي نظام فاشيستي نشده اند. از خانم عبادي تقاضا دارم كه پيگير پرونده اين مرجع مبارز باشند

Unknown گفت...

خانم عبادي:درود برشما
دفاع از آيت الله بروجردي ، مرجع دربند و رهبر ديني ومبارز راه آزادي دفاع از ارزش ها و اهداف ايران زمين است. سي سال است كه كشور ما اسير اهريمن گشته و به جرات مي گويم كه هيچ كس توان روياروئي با حكام آن را نداشت. همانگونه كه اينك مي بينيم تمامي مبارزان به گونه اي سركوب و معدوم شده اند اما دولتددر برابر آقاي سيد حسين كاظميني بروجردي، به زانو درآمده و قادر به اجراي هيچ حكمي در مورد ايشان نيست. ايشان كه تنها جرمش دفاع از جدايي دين از دولت مي باشد بيش از دو سال است كه سياهچال هاي بني عباس را خانه گزيده تا اعتراض خود را به وضع حاكم بر كشور اعلام نمايد.قطعا يك برنامه اعتراف يك ساعته حكم آزادي اين مرجع را امضا خواهد كرد اما ايشان مرگ با عزت به اين ذلت را ترجيح مي دهند. خانم عبادي : شما در برابر تمام زندانيان و مبارزان ايران زمين مسؤليد و براي رساندن صداي مظلوميت ملت ايران به گوش جهانيان همواره بايستي تلاش كنيد. خداوند يار و نگهدار شما

Unknown گفت...

ما همه نسبت به تکریم حقوق خود و دیگران مسئولیم یعنی کلکم راع و کلکم مسئول.دفاع از حقوق انسانها و حمایت از ستمدیدگان و مظلومین بر هر شخص واجب است.حتی شناورهایی که در دریا رفت و آمد می کنند حقوق همدیگر را محترم می شمارند و در وقت گرفتاری به داد یکدیگر می رسند.افسوس که جوامع بشرح احساس مسئولیت را فراموش کرده اند و اگر در جایی حقی خورده شود بی تفاوت بوده که خود خشم خدا را برمی انگیزد و باید بداند که بنی آدم اعضای یکدیگرند.اما خانم شیرین عبادی که جای خود دارد و ایشان در پیشگاه خداوند متعال مسئول می باشند و باید بدانند که جایزه نوبل مسئولیت ایشان را دوچندان می کند. با درود کریم از ساری

Unknown گفت...

خانم شیرین عبادی با گرفتن جایزه نوبل برگ جدیدی در دفتر زندگیش به عنوان یک ایرانی باز شد.باید سعی و تلاشش را در دفاع از حقوق پایمال شده بشر دوچندان کند و دستگیری نسبت به دیگران را بیشتر نمایید چون چشمان بیشتری در انتظار حمایت های اوست که شاید زندانی او هم از زندان در آید.به امید آزادی تمامی اسیران در بند

Unknown گفت...

با عرض سلام به شما سرکار خانم شیرین عبادی :
من به عنوان فردی که از درون ایران شاهد انهدام دیانت به دست جلادان اهریمن صفتی که در پوستین ولایت فقیه اریکه ی قدرت را غصب نموده اند می باشم ، عرض میدارم که بسیاری از مردان دینی همچون آیت الله شریعتمداری ، آیت الله وحید خراسانی ، آیت الله قمی و ..... به جنگ با این فاجعه برخاستند و متحمل زیانها گشتند ولی نتوانستند در مقابل چرخ استبداد دینی حاکم بر ایران فریادشان را فراگیر نمایند و این امر سبب گشت تا ما در ایران شاهد نقض گسترده ی حقوق بشر خصوصا حقوق ادیان باشیم که ستم های وارده بر عزیزان اهل تسنن ، دوستان مسیحی ، بهائیان گرامی و .... طی سه دهه حکومت جلادان دین نما بزرگترین گواه بر آن است .
آیت الله بروجردی در فضای دین ستیز حاکم در ایران به من آموخت که تمامی ادیان قابل احترام می باشند و نه تنها نباید پیروان مذاهب مختلف را سرکوب نمود بلکه باید برای آنان شرایط پیگیری شریعت و تبلیغ برای مذهب مورد علاقه شان را نیز فراهم نمود .
حال که تاریخ معاصر گواه به صلاحیت آیت الله بروجردی برای کسب منصب نمایندگی ملت ایران جهت ابراز شکایت مردم ایران زمین در عالی ترین مراجع قضایی بین المللی می دهد از شما انتظار می رود که در راستای تحقق این خواست مردمی تلاش نمایید لذا امیدوارم که پژواک خواسته های آیت الله بروجردی باشید که امروز بروجردی یک تن نیست ،یک فرد نیست ، یک شخص نیست ، او نماد مقاومت در برابر دیکتاتوری دینی است .
با سپاس ، امید

ناشناس گفت...

من به عنوان یکی از زنانی که در شب حمله به منزل آیت الله بروجردی در کوچه سرو بودم و تنها به جرم خداجویی به من بی حرمتی شد انتظاراتی از خانم شیرین عبادی با این همه امتیازات و اختیارات داشتم که هیچگاه بر آورده نشد! و اکنون که این نامه را می خواندم بیشتر به عمق کم کاری ایشان واقف گشتم . امیدوارم که این نامه آغاز حرکت بی وقفه خانم شیرین عبادی در حمایت از آیت الله کاظمینی بروجردی و یارانش باشد.

ناشناس گفت...

به اعتقاد من تفکر و حرکت آیت الله کاظمینی بروجردی یک حرکت شخصی نیست که منافع شخص یا گروه خاصی در پی آن دنبال شود بلکه فریاد قومی است که تمامی دارایی ها و گذشته های خود از قبیل فرهنگ ، دین ، باورها ، ارزشها و حتی حقوق اولیه ی خداداده خود را به تاراج رفته می دانند که در زیر خفقان ایجاد شده در زیر چنین حکومتی بلند شده ؛ پس شایسته آن است که جامعه به هر شکلی که می تواند باید ایشان را در این راستا یاری کند. چه خانم شیرین عبادی و یا هر کس دیگر.

ناشناس گفت...

در این دو سالی که آیت الله کاظمینی بروجردی در زندان اوین در زیر سخت ترین شکنجه های روحی و روانی بوده اند سکوت خانم دکتر شیرین عبادی چه معنایی می تواند داشته باشد؟ آیا ایشان جنایتی را که حکومت ایران نسبت به آیت الله بروجردی و یارانش اعمال کرد را هرگز ندید ؟ آیا او از قتل پدر و مادر این روحانی چیزی نشنید؟ آیا بی حرمتی به زنان و کودکان را در این جنایت احساس نکرد؟ ایشان باید به این سکوت سنگین و سراسر ابهام خود پایان دهند.