۱۳۸۷ آبان ۹, پنجشنبه

اجراي حکم تبعيد يکي ديگر از هواداران آيت الله بروجردي

مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران
صبح روز گذشته مورخه 8 آبان 1387مهندس مجيد الستي از زندان اوين به دادگاه ويژه روحانيت منتقل گشت و در ساعت 4 عصر به زندان شهر زنجان بنا بر حکم صادره تبعيد گرديد، نامبرده طي 2 سال اخير بيش از يك سال در بندهاي 209 و 240 و بندهاي عمومي زندان اوين تحت بازداشت قرار داشته است و طي ماه هاي اول بازداشت انواع شكنجه هاي روحي و جسمي را متحمل گشته است.
همچنين ايشان که داراي مدرک کارشناسي ارشد از دانشگاه صنعتي شريف است، مانند ديگر متهمين اين پرونده از مشاغل دولتي و بيمه درماني محروم گشته است. در هفته گذشته نيز مسعود سماواتيان، عليرضا منتظرصاحب و حبيب قوتي، به زندان شهرهاي خرم آباد و كرمانشاه و همدان تبعيد شدند. لازم به ذكر است كه آقايان مهرداد سوري، محمدرضا صادقي ، حسن هريسچيان، علي اربابي و كامبيز حسيني، كماكان در زندان اوين تحت بازداشت قرار دارند.

۱۰ نظر:

Unknown گفت...

شايد اجراي احكام هواداران آيت الله بروجردي به اين دليل باشد كه آنان قصد فشار آوردن بر شخص آيت الله بروجردي را دارند و مي خواهند با اين كار آيت الله را مجبور به اعتراف و دست برداري از عقائد خود كنند

Unknown گفت...

خانم شيرين عبادي: فعال محترم حقوق بشر
دفاع از انسان ها و حقوق خداداده آنان ادامه اي بر منش انبياء و ائمه است. شما كه در پاسخ به مقامات ايراني كه بهائي بودن را به شما نسبت داده بودند، با تمام افتخار شيعه بودن خود را اعلام داشتيد. گرچه خداوند متعال آزادي مذهب را به همه اعطا نموده و ليكن شما وظيفه سنگين تري را به دوش مي كشيد. چون دين اسلام مبلغ انديشه هاي خداوند و 124000 پيامبر اوست .اسلام اگر درست تبليغ شود ،ديگر هيچ نهاد و كشوري برچسب تروريسم را بر آن نمي زند. خانم عبادي :دفاع از اين آقا دفاع از نفس اسلام و تشيع است.سپاسگذار مهرورزي هايتان-هوادار آيت الله بروجردي

ناشناس گفت...

هر وقت خبری از دستگیری یا تبعید و یا .... می شنوم ، رعشه ای بدنم رو به لرزه در میاره و از خودم می پرسم تا کی باید شاهد باشیم که با بچه های ایران ظالمانه برخورد بشه و حالا دیگه اونقدر جرات ظالم زیاد شده که حتی در شخصی ترین مسائل هم وارد میشه و مردم رو به هر بهونه ای سرکوب میکنه.
توی 7 میلیارد آدم کسی نیست که به کمک ما بیاد تا از شر دشمنی که تو خونه مون اومده بتونیم خلاص بشیم ؟

ناشناس گفت...

آیت الله بروجردی و یارانش چنان حرکتی را به نمایش گذاشتند که در اثر آن کاخ استبداد دینی ولایت فقیه را به لرزه در آورد و در این راه خود و یارانش هر حادثه ای را به جان خریدند که ما هر روز شاهد وقوع این حوادث ناگوار هستیم و اکنون دیگر به دور از انصاف است که وابستگی یا هر نوع خدشه ای را بر این روحانی دگر اندیش روا بدانیم.
به امید پیروزی ، یاسین

ناشناس گفت...

اینگونه رفتارها تنها برازنده حکومت خودکامه ولایت فقیه است .

Unknown گفت...

هدف ازدفاع از آيت الله بروجردي، دفاع از انديشه هاي آزادمنشانه ايشان است كه چنانچه توجه شود، در واقع همان احكام خاك خورده اسلام سنتي مي باشند. حال ياراني كه براي دفاع از دين خود برخاسته اند چگونه آرام بنشينند و نابودي دين خود را تماشا كنند؟خداوند يار و نگهدارشان باد

ناشناس گفت...

من یک ایرانی هستم و چون خود را جدای از خانواده ی ایرانیان نمی دانم لذا دستگیری ، زندان ، تبعید و ..... را برای هیچ یک از خواهرن و برادران ایرانی خویش سزاوار نمی دانم و این حرکات را محکوم نموده و اعلان می دارم تا رهایی عزیزان در بند از جمله جناب آقای مهندس مجید الستی از پا نخواهم نشست .

ناشناس گفت...

ما مردم ایران زمین نباید دست روی دست گذاشته و شاهد دستگیری و نابودی هموطنان خود باشیم . در طول این ایام تعداد زیادی از فعالان و آزادیخواهان ما را گرفته و مجازات کرده اند .ما باید با همکاری یکدیگر و تلاش بیشتر روند این دستگیری ها ، اعدام ها و تبعید ها را متوقف کنیم.
سعید، به امید پیروزی بر باطل

ناشناس گفت...

دو سال است یاران بروجردی را تنها به جرم دفاع از اعتقادات مذهبی شان از این زندان به آن زندان و از این بند به آن بند می برند تا شاید بتوانند باورها و ارزشهایشان را از آنها بگیرند

ناشناس گفت...

طرفداران بروجردی بخاطر لبیک گغتن به ندای آزادیخواهی یک روحانی آزاد اندیش شکنجه ، تبعید و مصائب زندانهای حکومت جهل و جور را متحمل شده اند .