۱۳۸۶ بهمن ۲۶, جمعه

واكنش هواداران آيت الله بروجرديبه چاپ كاريكاتور منسوب به پيامبر اسلام در جرايد دانماركي

ما مي گوئيم خشونت در تمامي اشكال آن مطرود و محكوم است حتي اگر خشونت كلامي و قلمي باشد . اما باور داريم كه علت بروز چنين تقابلي مابين فرهنگ غرب و فرهنگ ناب اسلامي ، سوء تفاهماتي است كه در نتيجه ي عملكرد تندروهاي غربي و اسلامي حاصل گرديده است كه مجال تفاهم ، صلح و امنيت جهاني را مسدود مينمايد .


آيت الله بروجردي روحاني ديكتاتور ستيز زنداني مي گويد :
معتقدم براي برقراري صلح و ثبات بين‌المللي بايد تعصبات مختلف را كنار گذاشت و همواره به دور از تعصبات قومي و مذهبي بود ؛ و مي‌گويم : خداوند براي هر قوم و ملتي راه و روشي در هدايت مقرر كرده و نبايد كسي عقيده و دين خود را به ديگران تحميل كند.
فلسفه‌ي تبليغ پيامبران، صلح و برابري است و بهترين دليل اثبات صلح‌جوئي در سنت پيامبران، آن است كه هيچ پيامبري ، ‌با پيامبر ديگري اختلاف نداشت و پيامبران قبلي را تاييد مي‌نمود و به ماموريت پيامبران بعدي مژده مي‌داد ؛ پس چه بجاست كه پيروان پيامبران كه بخش عمده‌اي از جمعيت پراكنده‌ي جهان را تشكيل مي‌دهند، از پيشوايان خود بياموزند و صلح و مسالمت را جايگزين تعصب و نفرت كنند.
ايشان سابقا ً در مصاحبه اي در جواب اين سؤال كه ديدگاه شما درباره‌ي نظرات بحث انگيز پاپ اعظم در مورد اسلام چيست؟ گفتند : خداوند به انسان آزادي بيان داده كه هرنظري دارد بيان كند، ولي به هرحال امثال بني‌عباس و بني‌اميه و امپراطوري عثماني و بن‌لادن و طالبان و وزارت اطلاعات در ايران باعث بروز ذهنيتهاي منفي نسبت به اسلام شده‌اند، و تا وقتي دين از سياست جدا نشود اين چالشها وجود خواهد داشت.
ما معتقديم كه عيسي مسيح پيامبري بزرگ و از بندگان برگزيده ي خداوند است كه فرمان به صلح جوئي و صلح طلبي داده است . ايشان پيامبري است كه به پيامبر بعد از خود يعني پيامبر عظيم الشأن اسلام بشارت داده است.
ديگر اينكه حضرت محمد بعنوان رهبر و فرد شماره يك اسلام در واكنش به بي احترامي يك اقليت مذهبي ( مسيحي ) كه بر سرِ ايشان زباله ميريزد نه تنها فرمان قتل او را صادر نمي كند بلكه در وقت بيماريش به عيادتش مي رود تا از وي دلجوئي نمايد. اين حقيقت اسلامي است كه ما به آن معتقديم كه در آن خشونت بطور كلي محكوم است .

۴ نظر:

ناشناس گفت...

جاء الحق وزهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

ناشناس گفت...

بسم الله الرحمن الرحيم
با سلام من رضا هستم
***اسلام به ذات خود ندارد عيبي
هر عيب كه مي بيني ،از ظلم و ستم بيني .
دانماركي ها بدانند كه اسلام واقعي، خميني و خامنه اي نيست . اسلام واقعي دين خداست ، ديني كه حضرت مسيح (ع) ظهور آخرين پيامبر(محمّد رسول الله ) را به مردم زمان خود وعده داده بود.پيامبري كه كتاب قرآن را آورد . تاريخ نشان داده است كه اسلام به هيچ قوم و ملتي ظلم نمي كند، اسلام به تمامي اديان احترام گذاشته و بي حرمتي نمي كند . رسول خدا حضرت محمّد (ص) هرگز در تمام طول عمر خود به كسي ظلم نكرده است، دين مسيحيت را مسخره نكرده است ، براي اديان مختلف كاريكاتوري رسم نكرده است . دنياي امروزي ديني را كه دين ناب محمّدي است را با خميني اشتباه گرفته است . دين سنتي براي حضرت مسيح(ع) كاريكاتور نمي كشد. اگر شما دانماركي هامي خواهيد بفهميد كه حضرت محمّد(ص) كيست؟اسلام چيست؟ قرآن حرف حسابش چيست؟ به قرآن مراجعه كنيد و خواهيد ديد كه خداوند درنوزدهمين سوره از اين كتاب در سوره حضرت مريم به چه نكاتي اشاره نموده است. اي دانمار كي ها اگر افرادي مثل خميني خود را يك شبه امام كرده اند و نقاب اسلام را به چهره زده اند به اسلام چه؟ اگر افرادي مثل خميني آبروي قرآن را برده اند به قرآن چه ؟ خميني كه به نام اسلام جنايت ها كرده است به اسلام چه ؟ شما دانماركي ها در گمراهي به سر مي بريد، و شناختي از اسلام نداريد؟ البته گناهي هم نداريد من حق را به شما مي دهم افرادي مثل خميني و خامنه اي كه به نام اسلام آبروي اسلام و قرآن را برده اند و مانع ازتشكيل دين سنتي شده اند ، همين با عث شده كه مردم دنيا فكر كنند كه اسلام براي غارت دنيا آمده است. نه ،اسلام نه دزد است و نه غارتگر تاريخ نشان داده كه در طول اين هزار و چهارصد سال نه تنها اسلام، ديني غارتگر نبوده است بلكه ديني بوده كه به سطح فكري و اعتقادي مردم كمك كرده است .آي تمام انسان هاي كره زمين، اسلام براي غارت شما نيامده است، براي كشتن شما نيامده است، براي دزديدن اعتقادات شما نيامده است . اسلام واقعي در بند 209 زندان اوين دارد شكنجه مي شود، اسلام واقعي را كتك ميزنند ، اسلام واقعي را نگذاشته اند تا شما ها بشناسيد ، اسلام واقعي در شكنجه گاه اوين دارد با تمام وجودش با ظالمان مي جنگد . آي كساني كه فكر مي كنيد كه مي توانيد با مسخره كردن رسول الله مي توانيد اسلام را از بين ببريد ، نه، اين خيالي بيش نيست . آيت الله بروجردي با تمام وجودش از دين و اسلامي كه پدر بزرگوارش حضرت محمّد (ص) دفاع مي كرد ، ايشان دفاع مي كند و خداوند آسمانها و زمين كه حضرت محمّد را به پيامبري انتخاب كرد هرگز فرزند بيست و هفتم حضرت زين العابدين ،امام سجّاد عليه السلام را تنها نمي گذارد.هرگز فرزند رسول الله را فراموش نخواهد كرد. دانماركي ها اين را بدانند كه حضرت محمّد (ص) هرگز ربطي به جنايات خميني و خامنه اي نداشته و نخواهد داشت. حضرت محمّد (ص) را به جنايات اين حكومت ربط ندهيد .اگر شما دانماركي ها براي رسول الله كاريكاتور مي كشيد ما نه، ما به حضرت مسيح عليه السلام احترام مي گذاريم و اين حركتتان را از بي عقليتان مي دانيم.

ناشناس گفت...

درود بر شما

کانون زنان جامعه ایرانیان متحد با مطلب "جنبش زنان در ایران جنبشی با اصالت " به روز است.

پیشاپیش از حضور سبز شما و نظرات ارزشمندتان سپاسگزاریم

ناشناس گفت...

برادر گرامي جناب آقاي پايدار اگر امكان دارد يك نرم افزاري به نام نرم افزار آيت الله بروجردي درست كنيد و در وبلاگ اضافه نمائيد تا بشود آن را دانلود كرد . محتواي اين نرم افزار را درباره دين سنتي ، حضرت محمّد و آل او ودرباره تاريخچه آبا و اجداد آيت الله بروجردي باشد،كتابهايي كه نوشته پدر ايشان است و كتابهاي آقا سيّد حسين و هر چه كه به نظرتان مي رسد و تمامي جلسات با شكوه ايشان به صورت فايل هاي صوتي و در كل يك نرم افزار جامعي باشد كه هويت آيت الله بروجردي را براي مردم شرح داد. هر كسي هم كه خواست براي رضاي خداوند آسمانها و زمين كه نيازي به كسي ندارد و كاملا بي نياز است،نرم افزار را دانلود كند و در سطح شهر پخش كند آن هم به صورت رايگان.ما اطلاعات خيلي كمي در باره آيت الله بروجردي دارم و خيلي ها هم مثل ما .ما قبل از دستگيري ايشان نمي گوييم آيت الله بروجردي را نمي شناختيم، ميشناختيم و لي خيلي خيلي كم. ما اصلا در خواب بودم . نميدانستيم دين سنتي چيست؟ نمي دانستم دين سياسي چيست؟ اگر وبلاگ شما نبود كه ديگر هيچي .خدا پدر و مادرتان را ببخشد و بيامرزد. ما اصلا نمي دانستيم كه آيت الله بروجردي را به زندان برده اند و ايشان در زندان به علت شكنجه ها سكته كرده است. اگر اطلاع رساني شما برادر گرامي نبود مردم چه فكري درباره ايشان مي كردند .حالا اگر بخواهيم از بروجردي در دانشگاه و در فاميل و در ميان مردم و...غيره دفاع كنيم حداقل با اطلاعاتي كه در وبلاگ به نمايش گذاشته ايد خدا را شكر از پس همه آنها بر مي آييم و دهان همه را مي بنديم. خدا خير دنيا و آخرت را نسيبت كند برادر گرامي آقاي پايدار . در اينجا جا دارد كه به تمامي افرادي كه در هر جلسه اي بر عليه فرزند رسول الله شعار مي دهند و تهمت مي زنند و در روياي اين هستند كه آيت الله بروجردي تمام شد و با ساختن فيلم ساختگي مردم را فريب داده اند و آيت الله بروجردي را از ذهنها پاك كرده اند، اين را بايد بگوييم كه شتر در خواب ديند پنبه دانه . ما و ديگر مريدان ايشان را فراموش نكرده ايم و با تمام وجودمان از ايشان دفاع مي كنيم حا لا به هر شكلي كه بشود ، با پخش سي دي جلسه آخر ايشان و غيره ... تا مردم بفهمند كه علي عليه السلام هرگز شياد نبوده كه فرزندش شياد باشد حضرت امام حسين عليه السلام امام سوم شيعيان پدر 28آيت الله بروجردي جاه طلب نبوده و دنبال حكومت نبوده كه فرزندش حالا باشد.حرف آخر: ما با تمام وجودمان با پخش نوارها و غيره از آيت الله بروجردي دفاع مي كنيم و هدفمان دفاع از اسلام و دين سنتي است و به هيچ وجه كوتا نمي آييم. و قصد تخريب اموال عمومي و آتش زدن جايي را نداريم چون ما اراذل و اوباش دولتي نيستيم كه به خانه مومني در نيمه شب هجوم ببريم و ناموسش را تهديد كنيم.استاد ما آيت الله بروجردي است و ايشان از ما خواسته كه در برابر ظالم جماعت كمر خم نكنيم وبه خدا قسم تا تهمت هاي شما را رو نكنيم دست بر نمي داريم مگر با مرگمان آرام بگيريم. از برادر گرامي آقاي پايدار كمال تشكر را داريم بالاخره در ايران سانسور شده يك وبلاگ غير سانسوري پيدا شد.