۱۳۹۶ دی ۲۶, سه‌شنبه

پاسخ به چند انتقاد از" نامه سرگشاده به پوتين"!

در تاریخ 20 دی ماه 1396 ، نامه ای تحت عنوان "نامه سرگشاده نمایندگان حسین بروجردی خطاب به ولادیمیر پوتین در حمايت از ملت نجیب ايران " از سوی نمایندگان حسین بروجردی منتشر گردید. در این نامه، یا بهتر است بگوییم غمنامه، به زبان طعنه و کنایه، پرده از حقایقی تلخ نسبت به سرزمینمان ایران، برداشته شد. حقایقی هر چند تلخ و دردآور، لیکن غیر قابل انکار!
وا اسفا که همیشه چشم پوشی از حقایق و عدم اشراف بر واقعیتهای زمانی و مکانی و ارائه راهکارهای نفسانی و یکجانبه، تلاشها و مبارزات آزادیخواهان این مرز و بوم را به تباهی داده و فرصتها را سوزانده و دیکتاتورها را بیش از پیش گستاخ تر نموده است.
بعد از نشر نامه مذکور، انتقاداتی متوجه نمایندگان بروجردی گردید که بعنوان نمونه گزیده ای از آنها را در ذیل آورده ایم و سپس پاسخ مقتضی به آنها را خواهیم داد:
کامنت ها:
پوتین غلط کرده اقا و رئیس ایران باشه. بیخود این توهم را بهش ندید . آزادی را گدائی نمی کنند از حلقوم متجاوز و دیکتاتور می کشند بیرون . اینها فقط به کشور و ملت خودشان فکر می کنند . فقر و بدبختی ایرانی برای انها مهم نیست۰از نماینده آقای بروجردی بعید بود این نامه .
- این نوشته شما درست است که ایران امروز در اشغال جاسوس‌ها و سر سپردگان روسیه هست، اما نامه بسیار زشت و با ادبیات نازل نوشته شده است، نامه سیاسی باید هشدار دهنده باشد و این را باید ما به کوچه و خیابان بکشیم که ملت با صدای بلند و یک صدا فریاد بزنند که کرملین بلرزد، ایران سوریه نیست و ایران اوکراین هم نیست و این را پوتین بخوبی می‌‌فهمد اما اینو باید با صدای بلند با هشدار فریاد زد در کوچه و خیابان‌های ایران ! نه با این ادبیات حق خود را از بیگانه متجاوز طلب کرد.
این نامه به پوتین رسما لباس حاکمیت ایران را پوشانده. بعد هم از او انصاف تقاضا دارد . و موافق نیستم که تا پوتین هست حکومت ایران هم هست . مردم ایران اگر همه به خیابان بیایند این پوتین است که باید بترسد .
اظهار عجز نزد ستم پيشه بر خطاست، اشک کباب موجب طغيان آتشست
پاسخ:
عزیزان منتقد، دوستان گرامی،" تقاضا می کنم که متن نامه را مجددا با دقت بخوانيد. ما اظهار عجز يا گدایی نکردیم، در واقع داریم رژیم را خطاب قرار می دهیم که سرمایه های ملی را در مسائل نظامی و مالی سایر کشورها هزینه می کند و سر سپرده پوتین و بیگانگان شده است. با این نامه می خواهیم همگان را متوجه این واقعیت دردآور کنیم و رسما اعلام می داریم که تا پوتین هست، حکومت ایران هم هست! پس در مبارزه و کشاندن مردم به خیابان، حواسمان باشد که با چه کسانی طرف هستیم.
آیا ندیدیم که در شورای امنیت، روسیه و چین حتی اجازه ندادند که طرح به مرحله وتو برسد و در نطفه کار را خفه کردند! سرپوش گذاشتن بر واقعیتها چه دردی را درمان می کند؟ واقعیت گرایی و دوری از تعصبات غیر ضروری، رمز پیروزی است.
دلایل فراوانی وجود دارد که ایران به طور تمام عیار در کنترل پوتین است. از دریای خزر گرفته، که ایران به طور کامل به نفع روسها از سهم خود انصراف داد تا بنادر خلیج فارس که نفت شرکت های روسی را ترانزیت می کنند تا پارس جنوبی که تقریبا به طور کامل در اختیار گازپروم و مافیای روس وابسته به پوتین است و اصولا جنگ سوریه تا حدودی در رقابت قطر و ایران برای عبور خط لوله گاز اروپا از سوریه شروع شد که روس ها که بازار اروپا را در دست داشتند، خواهان صادرات به هند و قطری ها خواهان صادرات به اروپا بودند که با بلوک کردن سوریه از طرف روس ها مواجه شدند و جرقه های جنگ از همین جا آغاز گردید.
ضمنا آسمان ایران برای انواع آزمایش های موشکی و فضایی و رادار در اختیار روس ها است، آنها تاکنون چندین پایگاه نظامی سری برای ردیابی ماهواره ها و برطرف کردن نقاط ضعف سیستم پدافند هوایی و ضد موشکی خود ایجاد کرده اند و یا استفاده از پایگاه هوایی نوژه همدان توسط هواپیماهای جنگنده روسی، آیا باج و امتیاز دهی به روسها نبود!؟ 
به هر حال این مطالب موضوعاتی است که به روزنامه های آزاد و بین المللی نفوذ کرده، از پشت پرده هیچ کس خبر ندارد، لیکن یقینا ایران بیش از این تحت کنترل روس ها می باشد.
منتقدان عزیز، لب کلام، اين حرفهاى شما ٤٠ سال است که فقط در فضاى مجازى جاى داشته و در حركت اخير معلوم شد که با خواب و خيال و برنامه ريزى هاى پنبه اى نميتوان حكومتى را که دست نشانده روس است و به وسيله آن با غرب مي جنگد را از بين برد، پس تا روسيه ابر قدرت است، حكومت فعلى ايران هم ادامه دارد!
اگر سياسيون داخل و خارج ذره اى به حقايق داخل كشور آگاه بودند، در اين زورآزمايى اخير، مردم اینطور هزینه نمی دادند و رژیم زهر چشم مجدد بعد از ٨٨ نمي گرفت!
لازم به ذکر است که مبارزان و آزادیخواهان واقعی به رغم ایستادگی و همه هزینه های سنگینی که پرداخت نموده اند، غریبانه و در بایکوت کامل غیر انسانی، حامیان راستین این مرز و بوم خواهند بود.
به امید رهایی

نمایندگان بروجردی، کاشف توحید بدون مرز

هیچ نظری موجود نیست: