۱۳۹۵ دی ۱۳, دوشنبه

انتقال آقای کاظمینی بروجردی به بیمارستان

بنابر گزارش های رسیده از ایران، صبح روز یکشنبه  اول ژانویه 2017، مسئولین زندان مجبور شدند آقای کاظمینی بروجری را به دلیل وخامت شدید وضعیت جسمی به طور اورژانسی به بیمارستان نامعلومی درخارج از زندان منتقل کنند.
این زندانی عقیدتی که در اثر شکنجه های جسمی همواره از بیماری مزمن قلبی و ریوی رنج می بُرد و از دارو و درمان محروم بود، از اواخر ماه اکتبر به دردهای مفصلی و استخوانی و نیز جمع شدن رگها مبتلا گردید که باعث خمیدگی و انحنای پاهای وی شد و توان راه رفتن را از دست داد. پس از انتقال ایشان به بهداری زندان اوین، تنها چند آمپول مرفین  به ایشان تزریق شد و پزشک زندان از مسئولین خواست  تا وی را به بیمارستانی مجهز در خارج از زندان منتقل کنند.
ولی از نیمه نوامبر 2016، علیرغم پیگیری ها و تماس های تلفنی و مراجعه حضوری خانواده و نزدیکان آقای بروجردی در محل دادگاه ویژه روحانیت و مکاتبات نمایندگان ایشان با سازمان های بین المللی مدافع حقوق بشر، مسئولین دادگاه ویژه روحانیت از انتقال وی به بیرون از زندان جلوگیری کردند تا این که در روز یکشنبه با وخامت حال ایشان، مقامات مسئول مجبور شدند ایشان را به طور اورژانسی به بیمارستانی خارج از زندان منتقل کنند.
تا این لحظه نمایندگان این زندانی عقیدتی اطلاع دقیقی از نام و آدرس بیمارستان و نحوه بستری شدن و درمان ایشان ندارند و در صورت به دست آوردن اخبار دقیق تر، در بیانیه بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: