۱۳۹۴ شهریور ۱, یکشنبه

گزارشی از آخرین وضعیت آقای کاظمینی بروجردی

بر اساس گزارش رسیده از زندان اوین، روز پنجشنبه  29 مرداد آقای کاظمینی بروجردی در حین راه رفتن در حیاط زندان اوین به زمین خورده است که منجر به آسیب دیدگی در ناحیه پای ایشان شده وعینک ایشان شکست.
در اثر رنج های حاصل از بیماری های گوناگون که وی در طی زندان به آن دچار شده، لیکن مورد توجه و درمان قرار نگرفته است، ایشان بارها به حال اغما رفته و یا به زمین افتاده اند، این در حالی است که ایشان همچنان از حق مرخصی درمانی و استفاده از دارو و درمان و وکیل مستقل محروم هستند.
قابل ذکر است  که این بی توجهی عمدی مسئولین زندان در طول نه سال منجر به ایجاد ناراحتی های قلبی و ریوی و همچنین اِدِم شدید پاهای ایشان گردیده که با درد و رنج فراوانی همراه می باشد و تحمل حبس را برای این زندانی 57 ساله بسیار رنج آور کرده است.
خانواده آقای کاظمینی بروجردی بارها به مسئولین زندان و اطلاعات ویژه روحانیت مراجعه کرده اند و خواستار رسیدگی به وضعیت سلامتی این زندانی عقیدتی شده اند، اما عوامل رژیم ولی فقیه همچنان به این درخواست ها بی اعتنا هستند و حتی از تحویل داروهای تهیه شده توسط خانواده ایشان نیز ممانعت به عمل می آورند.

درخواست خانواده و نمایندگان آقای کاظمینی بروجردی از افراد و سازمان های مدافع حقوق بشر این است که با در نظر گرفتن وضعیت وخیم جسمی آقای کاظمینی بروجردی، برای نجات جان ایشان  با ارسال پزشک اقدامی موثر انجام دهند.

هیچ نظری موجود نیست: