۱۳۹۱ دی ۶, چهارشنبه

در آستانه تولد حضرت عیسی مسیح، نامه آقای کاظمینی بروجردی به پاپ بندیکت شانزدهم

حضور محترم پاپ بندیکت شانزدهم
 درود اهل توحید بر جانشین برحق منادی صلح و عدالت، نور هدایت و شریعت، عیسی مسیح طلوع سال جدید میلادی را به همه مسیحیان جهان و آن خلیفه خداوند مهربان، تبریک و شادباش می گویم. اینجانب، رهبر مذهبی زندانی، سال های مدیدی را در اسارت مدعیان مذهب به سر برده ام و به خاطر مخالفت با اختلاط دیانت با سیاست مورد انواع شکنجه های روحی و جسمی و خانوادگی قرار گرفته ام. این پیشوای معارض استبداد اسلامی، برای دفاع از اصالت ادیان و قداست مذاهب، سالیان متمادی را در منازعه با مخرّبین عقاید الهی سپری نموده ام تا جایی که در اثر ممنوعیت دارو و درمان و تغذیه سالم در زندان، به پیری زودرس رسیده ام و اعضاء و جوارحم نابود گشته است.

سی و سه سال است که ملت ایران در اثر روی کار آمدن روحانیون دنیاطلب و هواپرست، از معنویات و الهیات روگردان شده اند و امیال اخروی از اکثریت قریب به اتفاق مردم موحد این کشور ریزش نموده است. غیرت خداخواهی این فدوی ربوبی، باعث مجاهدت های گذشته و حال او گردیده است و اینک در آستانه تقویم نوین مسیحی از شما تقاضای حمایت های جدی و همه جانبه و فراگیر دارم.  
مواضع عقیدتی و فکری و درونی بنده، حراست از وجدان عمومی و نجات تمدن و تفکر آفریدگار بزرگ می باشد و هرگز تنها پایبند به دین پدری نبوده ام، بلکه تمامیت خداپرستی را در هر آئین و مرام و مکتب و مسلکی خواستار بوده ام. امروز در این مملکت که در حکومت های پیشین دارای افکاری مذهبی و گاه آمیخته با تعصبات دینی بود، خروج روزانه و لحظه ای از مقدسات ربوبی مشاهده می گردد و میل به الحاد و کفر در حال نهادینه شدن است و امثال این سرباز جانباز سماوی در بایکوت کامل خبری و تبلیغی و رسانه ای قرار دارند تا با اعمال خفقان و سانسور، لطمه زدن به ساحت ربوبی و اسائه ادب به بارگاه جبروتی پروردگار طبق نقشه های خائنانه پیش رود.
سرورم هفت سال قبل نیز نامه ای به پاپ اعظم وقت توسط برخی از کشیشان دلسوز و نگران تهران فرستادم و تقاضای امداد نمودم که متاسفانه پاسخی نیامد و فقط باعث ازدیاد آزارم و تکثیر فتاوای کفر و فسق از ناحیه مراجع حکومتی بر علیه این حقیر گردید. اکنون از شما  که سکان دار عبودیت و شریعت هستید، می خواهم که به منظور حراست و قداست توحید و حرمت آفریدگار متعال همه گونه پشتیبانی از اینجانب نمایید و در حد اقتدار و عظمت واتیکان، فرمانی در نجات خداپرستی در ایران و تقویت من صادر نمایید که فردا دیر است و فرصت ها قابل جبران نمی باشد.
سید حسین کاظمینی بروجردی
ایران تهران زندان اوین
26 دسامبر 2012


هیچ نظری موجود نیست: