۱۳۹۱ مرداد ۲۲, یکشنبه

پیام آقای کاظمینی بروجردی به شرکت کنندگان المپیک : سفیران مردم مظلوم ایران باشید

گرچه در عرف بين المللي، دخالت دادن سياست در ورزش مذموم تلقي مي گردد؛ ولي امور وجداني و حقوق بشري فراتر از هرمسئله اي مي باشد و بي توجهي به آن شكست هاي جبران ناپذیري به هويت انساني مي زند و انهدام كامل ارزش هاي وجداني را در پي خواهد داشت بنابراین در همه عرصه ها ضرورت طرح این مهم ضروری می باشد.
مسئولین محترم و ورزشکاران عزیز و برگزار کنندگان معظم المپیک ،
میزبانان شریف و حضار ارجمند، درود برشما ، خانمها و آقایان
ای قوی ترین زنان و مردان تاریخ معاصر، این نامه یک زندانی هفت ساله سیاسی اعتقادی است که بدون دارو و درمان و وکیل به جرم اعتراض به نقض آشکار وعلنی و همه جانبه حقوق بشر در اسارت  دیکتاتوری مدعی مذهب دوران روز مرگی را سپری می کند.
ای برگزیدگان کشورهای جهان برای هم نوعان خود در ایران دعا کنید که این ملت بی نوا و زمین خورده فریب شعارهای دروغین بانیان انقلاب را خورد و هستی خویش را برای احیاء دنیا و آخرتشان فدا نمود و اکنون خالی از اعتقادات الهی و تهی از سرمایه های ملی و ذخائر میهنی گشته  و مردمی که حرف اول را در ثروت خدا داده می زند، امروز فقیر ترین و درد مند ترین و گرفتارترین ملل جهانند.
دلیر مردان و زنان عالم هیئت حاکمه کشور ما، مدعی العموم همه ممالک شده و خود را محق دخالت در تمامی نقاط دنیا می دانند و حاضرند به قیمت ویرانی منطقه خاورمیانه، اتحاد جماهیر اسلامی را تاسیس کنند .جهان خواران و زیادخواهانی که با برچسب شریعت و معنویت توان رعیت مظلوم ایرانی را در اداره یک زندگی معمولی و ادامه یک حیات ابتدائی از بین برده اند و هرگونه اعتراض به فقر و فلاکت را در نطفه خفه می کنند. به محدوده ایران اکتفا ننموده و در سوریه و لبنان و عراق و بحرین و میانمار سنگرسازی کرده و نان صاحبان اصلی این مملکت را خرج حرکت های استعماری و استبدادی می کنند .
انتظار من بعنوان یک پیشوای تحت شکنجه، از شما عزیزان آنست که این رنجنامه را به کشورهایتان ببرید و جهانیان را از این جنایات با خبرسازید .
سید حسین کاظمینی بروجردی


هیچ نظری موجود نیست: