۱۳۹۱ تیر ۱, پنجشنبه

زمینه سازی برای دستگیری های گسترده هواداران آقای بروجردی در آبادان

بنابه گزارش ارسالی به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" از آبادان ، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی با همکاری تعدادی از عوامل لباس شخصی ، منازل و محل کار تعدادی از هواداران آقای کاظمینی بروجردی را تحت کنترل شدید قرار داده اند. این اقدامات ایذایی در حالی انجام میگیرد که در روزهای اخیر نیروهای خودسر رژیم ولایت فقیه دور جدیدی از شعار نویسی بر علیه آقای کاظمینی بروجردی و هوادارانش را در این شهرستان آغاز کرده اند. آنها پس از ردیابی تلفن ها، با انتشار شماره تماسهای هواداران آقای بروجردی، از عوامل خود خواسته اند که موجبات آزار و اذیت آنها را بعنوان فعالین و مخالفین سیاسی رژیم جمهوری اسلامی، فراهم کنند.
این در حالی است که هواداران بیشمار ایشان در شهرهای جنوبی ایران به دلیل سرکوب سیستماتیک اعمال شده رژیم در سالهای گذشته  و اخراج آنها از مناصب اداری و شغلی، ضمن رعایت احتیاط ازانجام فعالیتهای آشکارسیاسی در شرایط اسفناکی از تهدید و تحریم و مصادره اموال قرار دارند

گزارشها حاکیست هم اکنون نیروهای موسوم به لباس شخصی ها با حمایت عوامل حکومتی، اقدام به ترددهای شبانه و ایجاد رعب و وحشت برای هواداران آقای بروجردی کرده اند که در این مسیر امنیت کودکان و خانواده های آنها نیز به مخاطره افتاده است.
همچنین در هفته های گذشته نیروهای سرکوبگر رژیم حاکمیت دینی با همکاری عوامل امنیتی و اطلاعاتی، ایمیلهای تهدید آمیزی را به آدرس هواداران آقای کاظمینی بروجردی ارسال کرده و از آنها خواسته اند تا از هرگونه ادامه ی حمایت و همکاری با این مبارز دگراندیش  خودداری نمایند؛ در غیر این صورت همگی آنها تحت بازداشت و یا حذف فیزیکی قرار خواهند گرفت. مجموعه این اقدامات غیر انسانی حکایت از احتمال بازداشتهای گسترده هواداران آقای کاظمینی بروجردی طی روزهای آتی دارد .
شایان ذکر است ،هواداران آقای کاظمینی بروجردی با التزام به مبانی اعلامیه منشور جهانی حقوق بشر، خواهان انتشار مراتب نقض آزادی ها و حقوق انسانی خود به سازمان ملل و نهادهای تابعه ی آن را دارند و در این مسیر ضمن تاکید مجدانه بر فعالیتهای صلح طلبانه و بشر دوستانه ی خود، بر اعتقاد مسلم خود مبنی بر استقرار حاکمیتی سکولار استوار می باشند.
گزارشهای مشابهی نیز از تهدیدها و تدابیر شدید امنیتی در مورد هواداران ایشان در شهرهای تهران، اهواز، اصفهان ، شیراز، مشهد، به دست ما رسیده است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،تشدید تهدیدات و اذیت و آزار هوداران آقای بروجردی در شهرهای مختلف ایران را محکوم می کند و از کمیسر عالی و گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت گرفتن تصمیمات لازم اجرا می باشد.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
31 خرداد 1391 برابر با 20 ژوئن 2012

هیچ نظری موجود نیست: