۱۳۸۹ اسفند ۲۳, دوشنبه

تخریب منزل آیت الله سید محمد علی کاظمینی بروجردی توسط ماموران امنیتی رژیم ولایت فقیه

بنابه گزارشات "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"ظهر روز یکشنبه 22 اسفندماه نیروهای سرکوبگر ولایت فقیه طی اقدامی کاملا غیر قانونی و غیر انسانی، به منزل آیت الله سید محمدعلی کاظمینی بروجردی یورش برده و پس از تخریب منزل و مصادره اثاثیه و وسایل موجود، درب منزل را پلمب نمودند .
به گزارش دریافتی در هنگام این حمله، خانم منصوره سادات کاظمینی بروجردی دختر این مرجع تقلید فقید در منزل حضور داشته است که در اثر یورش ناجوانمردانه ی نیروهای مخلص نظام، مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و از تنها ماوای خود بیرون رانده شد ! مامورین حمله کننده هیچ اشاره ای به انگیزه و دلیل انجام این حرکت تاسف بار نکرده و تنها ذکر لبیک یا امام خامنه ای را بر زبان داشتند .
سابق بر این در تاریخ 8 مرداد 85 نیز ماموران حکومتی به دستور دادگاه ویژه روحانیت به منزل مذکور که در حوالی میدان خراسان تهران قرار دارد یورش برده و پس از انجام تخریب های گسترده، اقدام به سرقت تعدادی از وسایل موجود نمودند . تعدادی از کتابهای نفیس خطی و نایاب که قابل ارزش گذاری نیست از جمله وسایل سرقت شده می باشند .
لازم به ذکر است که حمله به منزل پدر زندانی دگر اندیش آقای کاظمینی بروجردی در حالی صورت میگیرد که چندی قبل نیز ماموران زندان با استفاده از تیغ آلوده به این زندانی بیمار حمله برده و ایشان را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده که باعث ایجاد زخمهای عمیقی بر صورت این زندانی مخالف ولایت فقیه گردید .
گفتنی ست آقای بروجردی همواره بر لزوم جدایی دین از دولت و برگزاری رفراندوم آزاد با نظارت سازمان ملل اصرار داشته و مخالفت علنی خود را با نظریه ولایت فقیه ابراز داشته است .


گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل

۱۰ نظر:

اکبر گفت...

این نشانه ضعف رژیم است

عبدالستار گفت...

این حرکت وحشیانه نظام دیکتاتوری ایران با هیچ حکومتی قابل مقایسه نیست. هر انسان صاحب وجدانی این اقدام را محکوم و عاملان آن را ظالم میشناسند.
عبد الستار از ایرانشهر

ناشناس گفت...

az yek diktator nemitavan azin kamtar entezar dasht. be omide azady

mina گفت...

با سلام و درود بر آزادي
من آرزومندم كه هرچه زودتر خداوند جواب اين ستم كاران را بده و اميد وارم آقاي كاظميي بروجردي به زودي آزاد شود.

ديويد گفت...

سلام.اين نشانه مقام بالاي خانواده كاظميني است كه عليه استبدادديني مبارزه ميكنند

تهماسبي ازكردستان گفت...

درودبرشماازحكومت وحشي ولايت فقيه بيشترازاين توقع نمي شود داشت

ايرانمنش از كرمان گفت...

آيت الله بروجردي شاخص ترين مبارز عليه استبداداست

ناشناس گفت...

تمام این جنایات سندی است در وحشی بودن ولایت فقیه

ناشناس گفت...

dolate batel va kasife iran hich kari be gheir az sarkoobo shekanje balad nist ,va ba in shekanje ha haghaniyat va mazloomiyate in roohaniye bozorgvar va khanevadeye mohtarameshono bishtar be tamamiye donya neshan midahan,in dolate past inghadr zaeife ke hata hozore khanehaye anha ham nemitone tahamol kone che berese be khodeshon, 

ناشناس گفت...

be zoodi khodavand javabe in mostakberine zalem ra midahad